Diandra, cunoscută publicului prin apariția sa în emisiunea „Insula Iubirii”, are o afacere prosperă în domeniul modei, construită cu multă dedicare și pasiune. Însă, ispita a fost acuzată de mai multe ori că vinde hainele de pe site-uri chinezești.
Încă de la castingul pentru reality show, tânăra mărturisea că moda este mai mult decât o afacere pentru ea – este o vocație pe care o urmează de ani de zile și la care nu ar renunța niciodată. În ultimele săptămâni, însă, au apărut speculații pe rețelele sociale conform cărora Diandra ar achiziționa haine la prețuri accesibile de pe platforme chinezești și le-ar revinde în România la prețuri considerabil mai mari.
Diandra a răspuns ferm acestor acuzații, explicând că afacerea sa este construită pe două branduri distincte: unul bazat pe produse importate și unul local, care constă în articole vestimentare create în colaborare cu un mic atelier. Tânăra a explicat că cel de-al doilea brand se concentrează pe haine fabricate în România, lucru ce se reflectă în preț și în timpul de livrare al produselor.
„Din China le iau, e sursa principală (…) Unul este import, celălalt este fabricat. Ce nu s-a înțeles, de fapt, este că de ce nu am vrut eu să îmi divulg sau că nu am fost foarte directă cu sursele mele și cu modul cu care se produc gecile și toate celelalte haine, adică nu le-am dat mură-n gură cum se cheamă (…) Durează și zece zile o geacă. Asta nu înțelege publicul, că dacă ei își doresc și o capsă pusă unde vor ei se pune unde o vor ei (…) Nu las clientul nemulțumit”, a declarat ispita Diandra, la Un Show Păcătos.
Emisiunea a avut, de altfel, un impact considerabil asupra popularității afacerii sale. După ce a apărut la „Insula Iubirii”, Diandra a observat o creștere vizibilă a interesului clienților, în special pentru gecile de piele, o linie de produse care atrage acum tot mai multe comenzi. Îmbunătățirea vânzărilor i-a dat curaj să se gândească la extinderea gamei de geci din piele, iar ea a mărturisit că ar putea să își concentreze afacerea exclusiv pe acest segment în viitor.
Criticile și comentariile negative legate de prețuri și de proveniența hainelor sunt, spune ea, o interpretare greșită a businessului său.Ea a adăugat că nu ar fi corect să etichetăm fiecare piesă mai scumpă ca fiind automat supraevaluată, mai ales atunci când este vorba despre articole realizate local cu materiale de calitate.
Citește și: ANDREI ROTARU O COPIAZĂ PE DIANDRA! GESTUL LUI POATE SĂ TRĂDEZE UN MIC DOR DE ISPITA DE LA INSULA IUBIRII?!