Zilele acestea, ştirea conform căreia milionarul care a creat brand-ul Corona le-ar fi lăsat o parte însemnată din averea sa locuitorilor din satul său natal a făcut înconjurul planetei.
Însă, adevărul se pare că este cu totul altul, iar presa britanică, cea care a preluat ştirea dintr-un ziar local, nu a verificat suficient de bine ştirea. Cei de la Mashable i-au contactat pe cei de la fundaţia „Cerezales Antonino y Cinia”, care au dezvăluit că au citit testamentul milionarului şi pot confirma cu certitudine că acesta nu i-a făcut pe săteni milionari peste noapte. „Pot să confirm că nu a lăsat bani către locuitorii din oraşul său natal în testament. Familia sa a deschis recent testamentul şi nu ştim cine a luat aceşti bani, dar e clar că nu oraşul natal şi nici vecinii săi. Unii membri ai familiei au o casă dar nu locuiesc acolo. Vin doar în vacanţe”, a spus Lucia Alajos, reprezentanta fundaţiei înfiinţate de Antonino Fernandez.
După sfârşitul Războiului Civil din Spania, acesta a profitat de oportunitatea de a emigra în Statele Unite şi s-a angajat la Grupo Modelo, unde a evoluat de-a lungul anilor, ajungând CEO-ul companiei. Acesta a transformat apoi brandul Corona într-unul recunoscut la nivel mondial. De altfel, Corona este în continuare a doua cea mai importată bere în Statele Unite, cu vânzări de circa 700 milioane euro anual.
(Georgiana Laciu)