Alex, un utilizator de Facebook, a folosit contul său de pe reţeaua socială pentru a atrage atenţia asupra experienţei sale neplăcute cu un bişniţar, care i-a cumpărat maşina după ce pusese anunţul pe un site online.
Pe 23 august, Alex a anunţat pe Facebook că a reuşit să îşi vândă automobilul, o Dacia Logan care avea 217.000 de km reali, pusă spre vânzare iniţial cu 2200 de euro.
Doar trei zile mai târziu, maşina a apărut miraculos pe un alt site, însă nu aceasta a fost problema, ci faptul că bişniţarul online a pus în anunţul nou că automobilul are 160.000 km mai puţin şi un preţ de 3150 euro!
Mai mult decât atât, samsarul a schimbat şi anul de fabricaţie al maşinii, pentru a nu mai părea atât de suspect numărul mic de kilometri parcurşi de fostul proprietar. Cazul se pare însă că nu este singular, deoarece mai mulţi utilizatori de pe Facebook s-au plâns de fix acelaşi personaj.