Abonament gratuit la Netflix? Cum ar putea beneficia de cea mai surprinzătoare ofertă clienții platformei
Netflix pregătește o surpriză de zile mari pentru toți clienții! Celebra platformă de streaming are în plan un abonament 100% gratuit în Europa. Ce-i drept, acest lucru vine la pachet cu o serie de condiții pe care toată lumea trebuie să le respecte. Nu este prima încercare a cunoscutei aplicații de filme și seriale, căci în urmă cu doi ani s-a încercat un abonament pentru toate buzunarele, plin de reclame. Iată la ce modificare s-ar fi gândit reprezentanții platformei de streaming!
Nu mai este niciun secret că Netflix se numără printre cele mai importante platforme de streaming din întreaga lume. Celebra aplicație le pune la dispoziție clienților săi foarte multe filme și seriale, la prețuri accesibile. Au la alegere o serie de abonamente, pentru care fiecare persoană scoate din buzunar o anumită sumă lunar. De-a lungul timpului, reprezentanții platformei de streaming au pus la cale numeroase oferte la prețuri tocmai bune. Spre exemplu, Netflix ar lua în calcul acum un abonament 100% gratuit în Europa. Sigur că, acesta ar fi plin de reclame, însă ar fi fără bani.
Ce proiect ar pune la cale reprezentanții Netflix
Reprezentanții Netflix ar fi luat în calcul această inițiativă pentru a crește numărul lor de abonați, deci implicit și veniturile, scrie presa de peste hotare. Noul abonament la care s-au gândit ar trebui susținut doar din publicitate. Momentan, acest abonament este gândit doar la nivel de proiect. Urmează ca reprezentanții companiei să ia decizii în acest sens.
CITEȘTE ȘI: CE FILME POȚI SĂ VEZI LA DIVA ÎN LUNA IULIE. 3 PRODUCȚII CAPTIVANTE AU FOST ANUNȚATE PENTRU 4, 5 ȘI 11 IULIE
În urmă cu doi ani, în 2022, reprezentanții Netflix au gândit un abonament „accesibil” cu publicitate. Era la un preț bun, pe care foarte mulți clienți și l-au putut permite. Dacă abonații au vrut să vadă filmul sau serialul preferat fără reclame atunci au fost nevoiți să scoată din buzunar mai mulți bani. Abonamentele fără publicitate au un preț diferit față de cele cu reclame.
La finalul lui 2023, compania anunța că abonamentele fără publicitate, de tip Standard ori Premium, nu au generat la fel de mulți bani precum cele cu reclame. Deci, numărul abonaților care au preferat să plătească mai puțin și să fie întrerupți la film de către un spot publicitar a fost mai mare decât al celor care au ales o ofertă mai scumpă, dar fără publicitate.