A investit 40.000 de euro in poze
Reteta succesului international al Innei se datoreaza in mare parte imaginii in care a investit bani seriosi. In timp ce multe dintre colegele ei de scena isi fac, in cel mai bun caz, doua pictoriale pe an, cantareata are deja 14, in conditiile in care nu s-a lansat pe piata muzicala decat de un an si jumatate. In plus, cel mai ieftin realizat a costat-o undeva in jurul a 1.500 de euro, aproape de trei ori mai mult decat unul obisnuit, iar cel mai scump – 5.000, ajungand astfel sa bage aproape 40.000 de euro numai in poze. Asta pentru ca au fost facute dupa un scenariu, cu o echipa numeroasa de profesionisti. In timp ce unul a fost facut la Remat, altul s-a desfasurat pe malul marii, intr-un pavilon expozitional, pe un iaht si numai cateva in studio. Toate sunt realizate de acelasi fotograf, singurul in fata caruia Inna s-a dezbracat pentru coperta albumului „Hot”.