„Țeapă” de 2.500 de lei! Radu a cumpărat un parfum Tom Ford din magazinul Douglas, localizat în Afi Cotroceni, dar s-a trezit cu un produs contrafăcut. Dana, prietena lui, a fost contactată de reporterul CANCAN.RO pentru care a dezvăluit, în exclusivitate, povestea greu de crezut.
Zilele trecute, Radu a mers la magazinul Douglas din Afi Cotroceni, un mall din București, în căutarea unui parfum Tom Ford. Cunoscând parfumul de mai bine de un deceniu, poate diferenția, cu ușurință, originalul de contrafăcut, dar se pare că a avut ghinion de data aceasta. Pentru că a cumpărat produsul dintr-un magazin cunoscut și prețul său era pe măsură, nu s-a așteptat nicio clipă că va plăti 2.500 de lei pentru un produs fără niciun miros.
„Eu sunt martoră, cel care a cumpărat parfumul contrafăcut este prietenul meu, Radu. El folosește Tom Ford de mai bine de zece ani, cunoaște la perfecție acest miros. Radu a cumpărat parfumul și a plecat cu el împachetat acasă. Când l-a desfăcut a observat că parfumul nu are țiplă, iar când l-a scos din cutie i-a și căzut capacul. Atunci a realizat că el cumpărase un parfum desigilat. Și-a dat mai apoi cu un puf de parfum pe încheietura mâinii și și-a dat seama că nu simte niciun miros. S-a dat pe cealaltă încheietură cu același parfum dintr-o sticluță mai veche și mirosea normal”, a mărturisit Dana, în exclusivitate pentru CANCAN.RO.
După ce a constatat faptul că parfumul este contrafăcut, Radu a mers, alături de Dana, la magazinul cu pricina, pentru a căuta o soluție. Ajunși la Douglas, șefa de magazin i-a întâmpinat cu o atitudine total nefirească. Mai mult de atât, femeia a dat vina pe „norocul” cumpărătorului, nu pe produsul fals.
La scurtă vreme, a venit și presupusul distribuitor care le-a arătat un parfum original Tom Ford, așa cum ar fi trebuit să fie și cel cumpărat de către Radu. Bărbatul a găsit imediat „soluția”pentru a remedia situația, spunându-i cumpărătorului că trebuie să expedieze, pe cheltuiala sa, apa de parfum către producător, pentru o analiză a autenticității sale. Pentru această afacere, bucureșteanul trebuia să mai scoată din buzunar peste 1.000 de euro!
„Ne-am întors în acea seară în magazinul Douglas din Afli Cotroceni, acolo unde nu am fost tratați așa cum ar trebui de către șefa de magazin, care ne-a spus: «Asta e dacă parfumul e unul fake (fals, contrafăcut, n.r.), în viață uneori câștigi, alteori pierzi, cum îți este norocul». Mai apoi, a venit un tânăr de 20 de ani, despre care ni s-a spus că este distribuitor Tom Ford. Și el a fost foarte agresiv. A desfăcut un alt parfum, cu o dexteritate de hoț de buzunare, iar acela avea mirosul lui original.
Am cerut să ne fie schimbat parfumul fake cu cel original, deschid de puști. A urmat un alt răspuns șocant: «Aa, nici vorbă, asta nu este treaba mea. Doar am vrut să văd ce e aici, înăuntru. Dacă vreți, plecați acasă, lăsați parfumul aici, plătiți transportul până în America, la Tom Ford, ca să facă ei analiza chimică a parfumului».
Nu mi venea să cred ce aud. Serios? Pe banii mei? Adică eu pierd parfumul, am dat peste 2500 lei pe el, apoi să plătesc 1000 de euro pentru trimiterea parfumului în America”, a adăugat Dana, pentru CANCAN.RO.
De parcă nu ar fi fost suficient faptul că a plătit 2.500 de lei pe un parfum contrafăcut, Radu s-a trezit cu o nouă problemă! În zona în care a utilizat produsul, i-a apărut o iritație pentru care a mers, de urgență, la medicul dermatolog. Încercând, în continuare, să-și caute dreptatea, clientul „țepuit” a făcut o sesizare către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
„Prietenul meu a făcut sesizare către ANPC pentru că în momentul în care și-a dat pe gât, imediat s-a iritat și i-au ieșit niște bubițe. Radu este medic de profesie, și-a dat seama imediat ce se întâmplă. Suntem șocați de experiența trăită, de felul în care am fost tratați. Și-au bătut joc de noi, pe banii noștri”, a conchis Dana pentru CANCAN.RO.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.