O femeie din București a cumpărat un bolid de lux în valoare de aproape 30.000 de euro, dar și-a luat țeapa vieții sale. Problemele au început chiar a doua zi.
În decembrie anul trecut, Magdalena Udrea a luat de la o firmă de leasing, un BMW X5, din 2011, adus din Germania. A plătit o primă rata de 15.000 de lei, urmând ca timp de 56 de luni, să achite câte 2.100 de lei. În total, în jur de 27.000 de euro. Pe 23 decembrie a ajuns acasă, cu maşina, iar femeia susţine că problemele au început chiar a doua zi.
”În faţa curţii s-a întâmplat, a apărut brake fluid, lichidul de frână, după care a apărut engine, cu motorul şi ne-a tăiat puterea la maşină. Mergeam cu BMW-ul pe drum cu 10-20 la oră maxim. Am mers la service, au deschis capota şi au zis da, într-adevăr lichidul de frână este negru praf, plin de mizerie, ar trebui schimbat”, a mărturisit femeia pentru Pro Tv.
A dus mașina într-un service și a primit asigurări că toate problemele au fost rezolvate. Doar că nu a fost așa. Timp de șase luni, cheltuielile au fost acoperite de firma de leasing. Ulterior… femeia a aflat că autoturismul a avut un accident în Germania, în 2013, dar şi că kilometrajul a fost modificat. Conform raportului, în octombrie 2013, maşina avea 114.127 de kilometri, iar în februarie 2014 avea 61.544 de kilometri. Era luna înmatriculării în România.
De asemenea, autoturismul a avut în România, alte 7 accidente, cu reparaţii estimate la 20 de mii de euro. Acum ar vrea să predea maşina, dar, femeia susţine că nu îi răspunde nimeni, nici la mail, nici la telefon. Femeia a făcut sesizări la Parchetul de pe lângă Judecătoria Buftea şi la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor. Nu a primit încă un răspuns.
”Bateria când au schimbat-o, nu au schimbat-o cu o baterie care să fie compatibilă cu BMW-ul şi dă nişte erori, sunt foarte multe dintre problemele pe care au zis că le-au reparat şi apar în continuare. Șase luni de zile m-au plimbat cu problemele astea care nu s-au rezolvat”, a mai spus femeia.