A cumpărat 5 cărucioare cu 65% discount de la Auchan şi a avut parte de o adevărată surpriză. Ce a găsit românul

Publicat: 13/04/2024 | 14:35

Ce a descoperit un român în cinci cărucioare de la Auchan! Supermarketul a lansat o inițiativă inedită în magazinele sale, sub titlul „Descoperă comoara din cărucior”, oferind clienților posibilitatea de a achiziționa produse nealimentare la prețuri reduse cu până la 65% față de prețurile de raft obișnuite.

Angajații Auchan au pregătit cărucioare misterioase, pline cu produse cu prețuri imbatabile, pe care clienții le-au descoperit cu bucurie în timpul cumpărăturilor lor. Reacția pozitivă a consumatorilor a confirmat succesul inițiative.

Citește și: SUPER-OFERTA DE WEEKEND LA LIDL! PATRU PRODUSE O SĂ SE VÂNDĂ CA PÂINEA CALDĂ SÂMBĂTĂ, 13 APRILIE 2024

La doar o săptămână după ce a adus în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a întreprins o nouă acțiune de amploare la nivel național. În 16 orașe din întreaga țară, Auchan a organizat evenimentul în 26 de hipermarketuri, oferind clienților săi o experiență îmbunătățită. Fiecare magazin a fost echipat cu o medie de 70 de cărucioare „misterioase”, pregătite să ofere surprize și reduceri spectaculoase.

Pe 5 aprilie, clienții hipermarketurilor Auchan au fost invitați să participe la o experiență de cumpărături unică prin proiectul „Descoperă Misterul din Cărucior”. Această oportunitate le-a oferit posibilitatea de a achiziționa produse nealimentare la un discount incredibil de 65% față de prețul de raft. Cu toate că nu știau exact ce anume vor găsi în căruciorul acoperit, clienții au fost pregătiți să exploreze și să descopere surprizele ascunse în cadrul acestei inițiative inovatoare.

Ce poți să găsești în cărucioarele surpriză

Un număr de cărucioare „misterioase” au fost distribuite în diferitele hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a fost încărcat cu un număr variabil de produse nealimentare, cuprinzând între 10 și 20 de articole, printre care electronice, electrocasnice, articole pentru menaj, pentru mașină, pentru bricolaj și altele. Conținutul acestor cărucioare a fost păstrat secret până când clienții le-au achiziționat, adăugând o notă de anticipare și surpriză experienței de cumpărături.

Campania desfășurată a înregistrat un succes remarcabil, devenind un fenomen în sine:

  • Recordul pentru cea mai rapidă epuizare de stocuri a fost stabilit la magazinul Auchan Pitești Găvana, unde toate cărucioarele disponibile au fost achiziționate în doar 13 minute de către clienți. Ulterior, alte două locații s-au remarcat în topul vânzărilor rapide: Auchan Drumul Taberei (15 minute) și Auchan Craiovița (25 de minute).
  • În 10 dintre magazine, stocurile s-au epuizat într-un interval de timp mai scurt de o oră.
  • Un client extrem de entuziasmat a devenit cunoscut ca fiind cel mai mare fan al proiectului, cumpărând nu mai puțin de 5 cărucioare din Auchan Militari.
  • Un alt moment notabil a fost înregistrat atunci când un client a beneficiat de cea mai mare reducere, obținând o scădere de preț de 2.250 de lei, ceea ce reprezintă 65% din prețul inițial de vânzare la raft, evaluat la 3.465 de lei.

Citește și: LIDL ȘI KAUFLAND VOR AVEA DE ANUL ACESTA UN RIVAL PE MĂSURĂ. CE MAGAZIN RUSESC ANUNȚĂ CĂ DISTRUGE CONCURENȚA CU PREȚURI ȘI PRODUSE FĂRĂ EGAL