Ce a descoperit un român în cinci cărucioare de la Auchan! Supermarketul a lansat o inițiativă inedită în magazinele sale, sub titlul „Descoperă comoara din cărucior”, oferind clienților posibilitatea de a achiziționa produse nealimentare la prețuri reduse cu până la 65% față de prețurile de raft obișnuite.
Angajații Auchan au pregătit cărucioare misterioase, pline cu produse cu prețuri imbatabile, pe care clienții le-au descoperit cu bucurie în timpul cumpărăturilor lor. Reacția pozitivă a consumatorilor a confirmat succesul inițiative.
Citește și: SUPER-OFERTA DE WEEKEND LA LIDL! PATRU PRODUSE O SĂ SE VÂNDĂ CA PÂINEA CALDĂ SÂMBĂTĂ, 13 APRILIE 2024
La doar o săptămână după ce a adus în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a întreprins o nouă acțiune de amploare la nivel național. În 16 orașe din întreaga țară, Auchan a organizat evenimentul în 26 de hipermarketuri, oferind clienților săi o experiență îmbunătățită. Fiecare magazin a fost echipat cu o medie de 70 de cărucioare „misterioase”, pregătite să ofere surprize și reduceri spectaculoase.
Pe 5 aprilie, clienții hipermarketurilor Auchan au fost invitați să participe la o experiență de cumpărături unică prin proiectul „Descoperă Misterul din Cărucior”. Această oportunitate le-a oferit posibilitatea de a achiziționa produse nealimentare la un discount incredibil de 65% față de prețul de raft. Cu toate că nu știau exact ce anume vor găsi în căruciorul acoperit, clienții au fost pregătiți să exploreze și să descopere surprizele ascunse în cadrul acestei inițiative inovatoare.
Un număr de cărucioare „misterioase” au fost distribuite în diferitele hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a fost încărcat cu un număr variabil de produse nealimentare, cuprinzând între 10 și 20 de articole, printre care electronice, electrocasnice, articole pentru menaj, pentru mașină, pentru bricolaj și altele. Conținutul acestor cărucioare a fost păstrat secret până când clienții le-au achiziționat, adăugând o notă de anticipare și surpriză experienței de cumpărături.
Campania desfășurată a înregistrat un succes remarcabil, devenind un fenomen în sine: