Sara Hudgell și-a comandat săptămâna trecută o canapea din țesătură, în nuanța gri, și era entuziasmată la maximum când livratorii au apărut doar câteva zile mai târziu la ușa ei. Doar că… avea să aibă parte de o surpriză de proporții!
Entuziasmul tinerei de 26 de ani s-a transformat rapid în furie, când soțul ei Greg Hudgell a scos ambalajul de plastic și cei doi au descoperit că piesa de mobilier era de fapt în două culori. Cei doi au primit modelul corect, dar în nuanțe de bej și gri.
Sara a presupus că a fost o simplă confuzie, așa că a sunat livratorul în speranța că ar putea schimba cu ușurință jumătatea greșită cu culoarea potrivită, dar a fost uluită când bărbatul i-a spus că nu a fost vorba despre nicio greșeală și că va trebui să rămână cu canapeaua comandată.
Ulterior, tânăra a sunat la firmă și angajatul i-a spus că poate păstra canapeaua, o poate returna sau poate alege un alt model dar va trebui să plătească o diferență de bani. Totodată… i s-a oferit o compensație de 30 de lire sterline pentru confuzie.
”Este pur și simplu ridicol. Ni s-a spus că avem jumătatea greșită de canapea pentru că pe nuanța de gri, stocul era epuizat și nu ne-au putut oferi cealaltă jumătate din canapeaua pe care ne-o doream. Nu aș mai cumpăra niciodată de la ei. Avem amândoi carduri de credit la firma respectivă, dar am decis să le anulăm, nu mai fac cumpărături de la ei. Pare o glumă proastă”, a declarat Sara.