A aparut pizza „emo”
DE SUCCES. Denumirea inedita a preparatelor, „emo” si „harakiri”, a starnit curiozitatea amatorilor de pizza din Bucuresti Patronul unei pizzerii bucurestene a lansat o gama de preparate culinare in ton cu starea emotionala a cumparatorului. Astfel, clientii pot comanda o pizza „depresiva”, „claustrofoba” sau „harakiri”. Daniela Catrina Bucurestenii au posibilitatea sa-si comande la domiciliu o pizza in functie de starea lor de spirit. Proprietarul unei noi pizzerii s-a gandit sa includa in meniu cateva oferte, care sa fie in trend cu preferintele tinerilor din ziua de astazi. Astfel au luat nastere pizza „emo”, „depresiva”, „claustrofoba” si „harakiri”. „Totul a inceput de la un banc care circula pe internet: „Care este diferenta dintre o pizza normala si una emo? Pizza emo se taie singura””, ne-a dezvaluit Dan Pricop, patronul afacerii. Noile sortimente au calitati care se reflecta in denumire. De exemplu, pizza „emo” are un aspect inchis, datorita maslinelor si piperului, iar „harakiri” este foarte picanta. „Am observat ca multi tineri care ne telefoneaza doresc o pizza in functie de tulburarile emotionale care le traiesc. De exemplu, „Vreau o pizza din aia sinucigasa, harakiri” sau „Astazi simt ca nu am spatiu, vreau o pizza claustrofoba”, ne-a povestit Dan Pricop. Persoanele care doresc sa consume una dintre aceste delicii culinare pot face comanda nu numai prin telefon, ci si prin Yahoo Messenger, daca introduc in lista de contacte ID-ul pizzeriei. Pentru o astfel de pizza, cumparatorii trebuie sa scoata din buzunar o suma intre 16 lei si 18,5 lei.