Tot mai mulți români aleg Turcia pentru un concediu de vis. Antalya se află în capul listei destinațiilor atunci când turiștii se gândesc să petreacă o vacanță pe cinste în timpul verii. În acest caz a fost și o româncă, care a cumpărat un sejur prin agenție, și s-a gândit că totul va merge ca pe roate. Doar că, femeia a rămas cu un gust amar după ce și-a luat o țeapă de zile de mari din cauza unei româncă. O conațională a înșelat-o fără să ezite, iar turista a observat abia când a ajuns la cazare. Pentru că nu a mai avut ce să facă, a ținut să tragă un semnal de alarmă pe internet.
O româncă și-a cumpărat sejurul în Antalya prin agenție și a vrut să se bucure de o vacanță de vis. Doar că al ei concediu s-a transformat într-un adevărat coșmar, după ce o altă româncă i-a dat o țeapă de zile mari. Femeia a mers la cumpărături, la o fabrică de haine de piele și blană recomandată de agenție, însă s-a trezit cu portofelul gol. Aceasta a întâlnit o altă româncă, care tot încerca să le vândă produse. Zis și făcut! Pentru că era „de-a noastră”, turista s-a lăsat pe mâna ei în privința unui produs care nu era deloc ieftin.
Doar că, ce să vezi? După ce a ajuns la hotel, femeia și-a dat seama că a luat țeapă. Produsul pe care-l cumpărase avea o calitate îndoielnică, iar prețul lui fusese ridicat.
„Vreau să vă expun o problemă întâmpinată în vacanță în Antalya acum 2 săptămâni. Am achiziționat un sejur prin agenție, această ne-a recomandat o excursie la o fabrică de haine din piele și blană. Problema este că acolo ne-a întâmpinat o doamnă Ildiko, din Turda, care a încercat disperată să ne vândă produse, culmea a și reușit… la supra preț. Abia după ce am achitat și am ajuns la hotel am citit pe internet că acea fabrică, Feron, sunt scammeri, că de fapt nici nu au fabrică, ci doar un magazin, că vând produse de slabă calitate la mii de euro.
Și atunci am observat că nu aveam factură, certificat de garanție de mâna, fără certificat de autenticitate sau ceva unde să scrie tipurile de materiale/mod de întreținere, nimic, dar și că Ildiko în social media are alt nume. În plus, geaca de iarnă am cerut să fie modificată pentru că îmi este mare și nu o pot purta. Cât timp ne uităm prin magazin, crezând că modifică geaca, ei au împachetat-o și au lăsat-o așa”, a scris femeia, potrivit Adevărul.
Românca a luat legătura cu ghizii, care-i trimiseseră la acea fabrică, însă n-au mai putut face nimic pentru a-și recupera banii. Din acest motiv, femeia a înțeles că toți erau mână-n mână. Pentru că n-a mai putut face nimic în situația ei, a ținut să tragă un semnal de alarmă pe un grup de Facebook destinat vacanțelor în Turcia.
„Problema este că deși am anunțat ghizii că vrem să returnăm produsele (3 geci) și să primim banii înapoi, ei au dat din umeri și ne-au spus simplu că nu pot face nimic, deși ei ne-au trimis la acel magazin. Totodată, spuneau că nu știu care este legislația în Turcia și nu au putut să ne îndrume astfel încât să putem face retur. Pe cont propriu am făcut rost de factură de la ei, oricum plătisem cu cardul și aveam dovadă. Aș vrea să știu dacă a mai căzut cineva în plasa lor, sau dacă este cineva care locuiește în Antalya și știe ce e de făcut în situația asta. Oricum, nu recomand Feron, e plin internetul de recenzii slabe și toți spun că sunt scammeri”, a continuat aceasta.
După ce a postat pe Facebook, alte persoane au ținut să-i transmită că și ele au pățit la fel.
„Și o prietenă a pățit la fel”, a spus o femeie.
„Sunt mână în mână cu ghizii si cu agențiile”, a fost alt comentariu.
„Nu o să reușiți să returnați gecile, sunt pe o mână”, a avertizat altcineva.
„Exact așa și noi acum două săptămâni! I-am spus celei de la aur că noi nu am avut intenția să intrăm aici și nu ne interesează să cumpărăm, nici nu s-a mai ocupat de noi! Nu știu ce e cu mafia asta mai nou în Turcia, îți iei o excursie și ei îți bagă pe gât asemenea opriri, Eu am mai fost acolo acum în jur de 6 ani, dar nu a fost așa. La magazinul de turci, doamna Ildiko a încercat două minute să îmi bage pe cât o geacă neagră. I-am spus că nu intenționăm să cumpărăm și i-a pierit cheful, chiar ne-a spus unde este ieșirea după ce terminăm de văzut toate fake-urile. Chiar ei, ghizii, au comision. Și șoferul, chiar dacă ghidul îi vorbește de rău pe toți cu care colaborează”, a scris cineva.