În curând, pe piața din România va intra un gigant auto care pune la vânzare două modele de mașini unice. Reprezentanții au semnat contractul și au anunțat când va începe distribuția de vehicule la noi în țară.
Brandul de vehicule comerciale care își dorește să se afirme și pe piața din România a fost lansat în urmă cu 8 ani, în China. Este vorba despre Frizon. Două modele unice de autoturisme vor putea fi disponibile la noi în țară prin intermediul unui distribuitor exclusiv – AutoWallis. De asemenea, mașinile vor fi prezente și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est.
Citește și: AI PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B? IATĂ CARE SUNT NOILE REGULI DIN CODUL RUTIER, DACĂ VREI SĂ FACI ASTA
Grupul maghiar AutoWallis a anunțat încheierea unui acord pentru a importa, pe piața românească, un brand chinez de vehicule comerciale – Farizon. Gigantul auto va aduce în țara noastră două modele unice de mașini – V6E și SuperVan. De asemenea, Alexandru Budeanu, Country Manager AutoWallis Distribution România, a anunțat când va începe distribuția în România.
„Distribuția mărcii Farizon în România va începe în a doua jumătate a anului 2024, primele modele comercializate fiind V6E si SuperVan. Odată cu aducerea brand-ului Farizon în România, AutoWallis Distribution își consolidează prezența și în segmentul vehiculelor comerciale.”, a declarat Alexandru Budeanu, potrivit Economica.net.
Mașinile Farizon vor fi prezente în opt țări din Europa Centrală și de Est, și anume Austria, Croația, Cehia, Slovacia, Polonia, Slovenia, Ungaria și România. Așa cum a precizat reprezentantul român al brandului, în țara noastră, distribuția va începe în a doua jumătate a anului 2024.
De asemenea, Andrew Prest, șeful unității de afaceri de distribuție a importatorului auto, a precizat că acordul are o importanță strategică. Până în prezent, AutoWallis a distribuit piese de schimb numai în Polonia, piață care reprezintă o treime din vânzările totale. Mai mult decât atât, CEO-ul grupului maghiar, Gábor Ormosy, a vorbit și despre acordul dintre AutoWallis și Farizon.
„AutoWallis a fost printre primii care au încheiat parteneriate cu mărcile chinezești, precum BYD și MG (n.n. – pentru anumite piețe care, deocamdată, nu includ România). Compania explorează continuu noi oportunități de dezvoltare a afacerii cu scopul de a continua să crească acoperirea grupului în 16 țări și să extindă gama de mărci pe care le oferă – care, împreună cu Farizon, ajunge acum la 24 – brand-uri ce pot determina în perioada următoare atât creșterea vânzărilor, cât și generarea de profit.”, a declarat Gábor Ormosy, potrivit aceleiași surse menționate mai sus.
Citește și: REGULA DE 1,5 METRI INTRODUSĂ PENTRU TOȚI ȘOFERII DIN ROMÂNIA. ARTICOLUL ESTE CU TITLU OBLIGATORIU