O situație neplăcută a avut loc într-un supermarket din Lugoj. Un client, care a constatat faptul că există o eroare pe bonul fiscal eliberat de casieră, s-a întors pentru a remedia situația. Însă, în acel moment, clientul s-a izbit de o altă problemă, și anume atitudinea pe care ar fi avut-o lucrătoarea din supermarket. Iată mai jos, în articol, detaliile.
Un bărbat a mers duminică la cumpărături, într-un supermarket din Lugoj. Clientul a achiziționat câteva produse alimentare, apoi a mers la casă, pentru a le plăti. Casiera a scanat produsele și, după ce bărbatul a plătit produsele, a realizat că unul dintre acestea costa mult prea mult. Când a privit bonul fiscal, a realizat că pentru nici un sfert de kilogram de șuncă de curcan plătise suma de 141 lei.
S-a întors la casieră și i-a spus că nu a scanat corespunzător produsul alimentar. Atunci, angajata supermarketului din Lugoj i-ar fi răspuns clientului pe un ton acid. Clientul a așteptat, apoi, aproape 10 minute la biroul de informații, pentru a se rezolva situația. De altfel, prin postarea de pe Facebook, le-a spus celorlalți să aibă o atenție sporită, atunci când merg la cumpărături.
„Bună ziua. Am să vă povestesc puțin ce am pățit azi într-un supermarket din Lugoj. Fiind duminică, am zis să fac puține cumpărături. Am luat puțin din fiecare. Am ajuns la casă de marcat, casiera a scanat produsele, am scos cardul, am achitat. Acum este surpriza. M-am uitat în coș, La bonul fiscal (mi s-a părut că este cam mult). Am verificat cu atenție bonul și am văzut că pentru 0,22 Gr. am achitat suma de 141 Ron. Am adus la cunoștință doamnei casieră că nu a fost atentă la scanat (deși avea vechime de peste 3,5 ani). Și să își ceară scuze de eroarea comisă.
Revoltată, îmi răspunde cu un ton acid să nu mă rățoiesc la dânsa. Ok. M-am depărtat de casa de marcat și am așteptat circa 10 minute că sa vina cineva la biroul de informații să-mi restituie diferența de bănuți. Deci, atenție! Verificarea bonului fiscal este obligatorie, dacă nu vreți să achitați erorilor de sistem sau neatenția casierului”, este mesajul scris de un bărbat pe Facebook.
La postarea bărbatului au răspuns mai multe persoane care au spus că este o „practică” des întâlnită, în mai multe supermarketuri din țară.
Sursă foto: Facebook, Pixabay