Concediul s-a transformat într-un adevărat coșmar pentru o familie de bucureșteni. Au dorit cazare în Bulgaria, la un hotel de 5 stele. Prin platforma Booking, au găsit ce căutau, dar ce a urmat depășește orice așteptare.
Bucureșteanca a povestit experiența de nedorit prin care a trecut când a ajuns la hotelul din Bulgaria. Contrar a ceea ce văzuseră pe Booking, au găsit un hotel de 5 stele care, spune ea, nu ar fi meritat mai mult de două. Mizeria, lipsa beneficiilor pentru care a plătit, dar și faptul că nu exista un magazin pe plajă, au făcut-o atât pe ea, cât și familia sa, să fie profund dezamăgiți.
„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot. Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris turista pe un forum de pe Facebook.
Ajunși la cameră, au constat că o altă problemă pe care o are hotelul este că nu le poate oferi aer condiționat, cel puțin nu în camera în care au fost cazați. Încercând să găsească înțelegere din partea conducerii, și-a expus problema și a așteptat o rezolvare de la manager. După ore de așteptare, li s-a spus că nu pot primi o altă cameră și li s-a dat o soluție greu de pus în practică.
„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.
Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a adăugat bucureșteanca.
(CITEȘTE ȘI: Ce a primit să mănânce la micul dejun un turist român, într-un hotel din Bulgaria)
Managerul și-a luat problema de pe cap și a aruncat imediat responsabilitatea pe spatele celor de la Booking. Bucureștenii s-au resemnat și au încercat să comunice cu reprezentanții platformei. În acest timp, responsabila de gotel a avut grijă să le anuleze rezervarea, lăsându-i fără cazare. Astfel, în toiul nopții, au fost nevoiți să se întoarcă în Capitală pentru că banii alocați concediului îi vor primi abia peste 14 zile.
„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!
Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a conchis turista.
Ulterior, femeia i-a pârât pe cei de la hotel de un forum de pe Facebook.
(CITEȘTE ȘI: De ce trebuie să eviți să iei un taxi în Bulgaria. Mulți români n-au știut și au pățit-o)