Clienții unui restaurant au trăit o experiență neplăcută, recent. La scurt timp după ce le-a fost servită mâncarea, au fost obligați să plece. Întreaga situație a fost expusă de un jurnalist, care s-a aflat printre clienții localului respectiv. Pe Twitter, bărbatul a explicat ce s-a întâmplat și cum s-a soluționat problema. Iată detaliile mai jos, în articol.
Clienții unui restaurant din Italia au fost pur și simplu alungați de la masă, la scurt timp după ce și-au comandat mâncare, iar unele dintre preparate au fost servite. Incidentul neplăcut a avut loc într-un restaurant cunoscut din Roma. La experiența aceasta a fost martor și un jurnalist de la Radio Rai, pe nume Giancarlo Loquenzi. A expus situația pe platforma Twitter, arătându-le urmăritorilor săi dialogul pe care l-a purtat cu unul dintre angajații localului italian.
Jurnalistul era însoțit de un prieten, în momentul în care a avut parte de această experiență în restaurant. Cei doi s-au așezat la o masă și au comandat câteva preparate. Chelnerul le-a servit apă, aperitive, bruschete și crochete. Între timp, au comandat și fripturi pe care bucătarul le-a pregătit. Însă, în timp ce meniul era în curs de gătire, chelnerul i-a informat pe cei doi că li se oferă o singură posibilitate de a plăti masa, și anume cu numerar. Angajatul restaurantului din Roma le-a explicat clienților că POS-ul nu funcționează, motiv pentru care trebuie să plătească cash.
Cei doi aveau în buzunare 5 euro, motiv pentru care jurnalistul a replicat către chelner și l-a întrebat ce vor face în această situație. Angajatul restaurantului nu le-a oferit altă soluție, în afară cea de a părăsi localul, fără să consume din preparate. Jurnalistul a replicat, atunci: „Doar nu vreți să plecăm, așa cu farfuriile deja pe masă și cu fripturile deja comandate?”. Iar chelnerul a fost nevoit să răspundă, în continuare: „Eh, îmi pare rău, dar da, trebuie să plecați”. Clientul s-a arătat dezamăgit de comportamentul angajatului.
Dialogul a continuat, iar jurnalistul i-a spus: „Uite, mă tem că șeful tău nu ar fi încântat de această soluție, ești sigur? Lasă-mă să vorbesc cu el… mă ridic și mă duc la manager”.
A discutat cu managerul, dar situația nu a avut o altă finalitate. Întindându-și brațele, managerul localului le-a spus că trebuie să părăsească locația: „Eh, nu mai e nimic de făcut, vă rog să plecați”. În continuare, clientul a dorit să găsească o soluție, potrivit stiridiaspora.ro.
„Pot merge să fac un transfer bancar, sau vă las un document și trec mâine cu banii, trec după ce merg să scot bani de la cel mai apropiat bancomat. Se uită la mine dând din cap: «Nu, nu, dacă vă las pe voi, va trebui să procedeze așa și cu restul oamenilor și e prea multă bătaie de cap»”, a continuat să povestească jurnalistul, care s-a arătat nemulțumit de modul în care reprezentanții restaurantului s-au purtat.
Sursă foto: colaj Pixabay