Este vară, este sezon estival, iar afacerile de la malul mării și-au deschis porțile deja de ceva timp. Primii turiști s-au bucurat de atmosfera de pe litoralul românesc, iar cei care au ales stațiunea Eforie Nord au avut parte de o surpriză. Afișul postat de un patron de restaurant i-a lăsat pe mulți cu gura căscată.
Stațiunile de pe litoralul românesc și-au deschis larg porțile și au primit deja primii turiști. Cei care au ales să se relaxeze la malul mării au trebuit să scoată ceva bani din buzunar, având în vedere că prețurile sunt mai ridicate acum față de anii trecuți. Însă, românii nu s-au uitat la bani și au luat cu asalt stațiunile de pe litoral.
De turiști nu se duce lipsă, însă în acest an pare că lipsesc cu desăvârșire cei care își doresc să lucrez în sezonul estival. Românii nu mai sunt interesați de job-urile sezoniere, iar asta l-a determinat pe un patron de restaurant din Eforie Nord să afișeze la intrarea în clădire un mesaj ce a ridicat multe sprâncene.
Mai exact, din lipsă de personal, patronul și-a rugat clienții să se poarte cât mai frumos cu angajații săi și asta pentru că sunt destul de greu de găsit.
„Stimați clienți! Vă rugăm, să vă purtați frumos cu angajații noștri, sunt mai greu de găsit decât clienții”, scrie pe afișul de la intrarea în restaurant.
(CITEȘTE ȘI: ÎȚI FACI CALCULE PENTRU CONCEDIUL DIN VARĂ? CÂT A AJUNS SĂ COSTE UN COCKTAIL ÎN BARURILE DIN STAȚIUNILE DE PE LITORAL)
Așa cum era de așteptat, afișul pus de patronul restaurantului din Eforie Nord a ajuns și în mediul online și a devenit viral. Postarea a fost văzută de numeroși oameni, iar comentariile au început să curgă. Pe de o parte afișul a stârnit revoltă, iar mulți au acuzat patronii de restaurante că nu știu să se comporte cu angajații lor și că ei sunt problema, nu clienții. Însă, mulți au și rezonat cu deținătorul restaurantului.
„Toți angajatorii se vaită că au nevoie de angajați și când îi au nu îi prețuiesc și îi tratează foarte prost”, a fost comentariul lăsat de un internaut.
„Patronii sunt de vină, nu clienții. Își tratează angajații cu zero respect și apoi se miră când aceștia pleacă. Vor ca toată lumea să muncească mult pe cât mai puțini bani”, a replicat un altul.
„Cred că pe afiș trebuia să scrie ca patronul trebuie să se comporte bine cu angajatul, dacă vrea să îl păstreze. Ce treabă au clienții”, a mai spus un altul.
„Are dreptate, unii clienți când merg la restaurant se cred regi și îi văd pe angajați ca pe sclavii lor. Mulți nu au deloc maniere și dau dovadă de un comportament oribil”, a fost de părere un alt internaut.
„Așa e. Comportamentul unora când merg la restaurant lasă mult de dorit. Dau dovadă de zero respect și față de angajați și față de cei din jurul lor”, a mai spus un altul.