Clienții BCR trebuie să știe că, recent, anumite schimbări au avut loc. Banca a anunțat modificări semnificative în ceea ce privește aplicația pentru dispozitivele mobile, George. Despre ce este vorba?
Reprezentanții BCR sunt conștienți că tot mai multe tranzacții și interacțiuni se mută în această era în mediul online, așa că îmbunătățirea serviciilor este esențială. Tocmai de aceea banca a deci să ofere o experiență mai bună și mai fluidă clienților săi, așa că a venit cu modificări semnificative pentru aplicația George.
Concret, aplicația mobilă, disponibilă atât pentru iPhone cât și pentru Android a fost actualizată și oferă acum o nouă serie de caracteristici menite să faciliteze interacțiunea utilizatorilor cu serviciile băncii. Cea mai notabilă modificare este introducerea unei funcții de chat în aplicație. Prin intermediul acesteia, clienții pot intra în contact direct cu consultanții băncii pentru a solicita asistență sau a-și clarifica orice nelămurire.
Mai mult, noua versiune a aplicație George permite de acum încărcarea de fișiere de dimensiuni mai mari. Astfel, clienții bănicii beneficiază de un grad mai mare de interacțiune și funcționalitate.
(CITEȘTE ȘI: CE SALARIU ARE O CASIERIȚĂ DE LA BANCA BCR. CÂT CÂȘTIGĂ ANGAJAȚII DIN DOMENIUL BANCAR)
BCR caută în permanență moduri de a-și îmbunătății serviciile și de a face viața mai ușoară clienților săi. În urmă cu numai o lună, banca deschidea o nouă perspectivă și anunța o modificare importantă. Este vorba despre opțiunea de a transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, în aplicația George.
Potrivit unui comunicat emis de Banca Comercială Română această opțiune funcţionează prin intermediul TRANSFOND. Iar metoda de plată este disponibilă doar între băncile participante la serviciu şi între clienţii care şi-au dat acordul de a folosi AliasPay.
„Soluţia de plăţi prin numărul de telefon oferă clienţilor noştri simplitate, rapiditate şi siguranţă în ceea ce priveşte transferurile de bani, atât de la un cont BCR la altul, cât şi la celelalte bănci înrolate în sistem. Transferurile prin AliasPay presupun asocierea numărului de telefon cu un IBAN, iar clienţii BCR care îşi doresc activarea acestui serviciu îşi vor da acordul direct din George pentru înrolarea numărului şi, implicit, a IBAN-ului asociat în AliasPay”, declara Petruţ Lixandru, şef Departament Canale Digitale de Distribuţie, BCR.
„Odată cu aderarea BCR la AliasPay şi utilizarea pe scară din ce în ce mai extinsă a serviciului, va fi generat un avantaj important pentru consumatorii de servicii de plăţi din România, prin prisma creşterii adresabilităţii şi a cererii pentru plăţile de acest tip. Încurajăm toate instituţiile de plată să adopte serviciul, pentru generalizarea plăţilor între conturi distincte fără utilizarea codului IBAN. Apreciem parteneriatul cu BCR inclusiv pentru furnizarea acestui serviciu şi adresăm mulţumiri echipei de proiect”, spunea și Sabin Carantină, director general al TRANSFOND.
(VEZI ȘI: SCHIMBARE LA BANCOMATELE DIN ROMÂNIA. SE VA ÎNTÂMPLA ÎN TOATĂ ȚARA)