Principalii furnizori de servicii de telecomunicații din România se întrec în oferte cât mai tentante pentru a atrage clienți noi. Digi RCS RDS mizează acum pe o nouă ofertă imbatabilă.
„Bătălia” dintre marii operatori de telefonie mobilă din țara noastră este acerbă. Ofertele promoționale îi atrag pe români ca un magnet, astfel că, cei de la Digi RCS RDS le-au pregătit o nouă surpriză plăcută.
Digi RCS RDS le propune românilor o ofertă imbatabilă la portare. Mai exact, fiecare client ce alege rețeaua Digi va primi timp de 4 luni o reducere de 50% din prețul standard al abonamentului Nelimitat, care este 5 euro. Astfel, timp de aproape jumătate de an clienții noi vor avea de plătit doar 2,5 euro lunar, pentru care beneficiază de net și minute nelimitate.
În plus, clienții noi care optează pentru abonamentul Optim 2 vor plăti în primele 4 luni doar 1 euro lunar, adică jumătate din prețul standard al abonamentului. Acest abonament include net și minute nelimitate în rețea, dar și 200 de minute naționale și internaționale.
Oferta este valabilă și în cazul celor ce aleg abonamentul Optim 3, ei urmând să plătească doar 1,5 euro lunar timp de 4 luni din momentul portării. Clienții care optează pentru acest tip de abonament beneficiază de net și minute nelimitate în rețea, dar și de 300 de minute naționale și internaționale.
De ceva timp, în țara noastră a apărut un nou tip de fraudă prin care infractorii cibernetici transmit un e-mail fals, care este identic cu cele trimise de compania Digi RCS RDS. De fapt, nu este decât o capcană pentru abonați. E-mail-ul fals primit de aceștia conține un link, iar hackerii îi îndrumă pe clienți să îl acceseze. Imediat se va deschide o nouă pagină în care sunt solicitate datele de card ale plătitorului. Dacă pică în această capcană, abonații pot rămâne fără niciun ban în conturi.
Recent, Mihai Ion Aurelian, specialist în securitate cibernetică, a vorbit despre această nouă tentativă de fraudă. El a oferit mai multe explicații tehnice referitoare la modul în care clienții Digi RCS RDS pot fi furați fără să-și dea seama.
„Este o tentativă nouă de fraudă, nouă, în sensul în care targetează subiectul, de data aceasta DIGI, și clienții companiei DIGI, impersonând societatea, folosindu-se de imaginea vizuală și transmit notificări de plată. Astfel, clonează site-ul companiei și solicită clienților să facă tranzacții sau să introducă datele de card, în vederea achitării serviciilor de care beneficiază”, a explicat Mihai Ion Aurelian.
(NU RATA: Pro TV, Antena 1 şi Prima TV, out din Digi Online! Clienţii RCS RDS nu se aşteptau la asta)