Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu indexul de consum, dar și când este data limită în care se poate transmite.
Sâmbătă, 28 ianuarie 2023, este ultima zi în care clienții Hidroelectrica pot trimit indexul de consum. Reamintim că perioada în care s-a putut trimite indexul contorului a fost între 24-28 ianuarie 2023.
Transmiterea indexului se poate face online prin platforma web https client.hidroelectrica.ro/autocitire, fie apelând numărul gratuit 0800 800359 (apelabil doar din România). Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre, apoi trebuie apăsată tasta #, după care se introduce indexul.
Pentru cei care nu au primit încă o factură de la Hidroelectrica, pot obţine codul locului de consum apelând call centerul Hidroelectrica (sunaţi la numerele 021 9834 sau 021 9861). Reprezentanții companiei sfătuiesc cetățenii ca apelurile efectuale la call center să fie efectuate la prima oră a dimineții, ori după ora 19.
Totodată, potrivit ministrului Investițiilor și proiectelor europene, Marcel Boloș, ajutorul pentru plata energiei ar putea crește începând cu luna octombrie, de la 2.000 la 3.000 de lei.
„Într-adevăr, analizăm această posibilitate să vedem cum se implementează tranșa întâi, cea care are termenul scadent luna februarie și cu data de 20 februarie pentru efectuarea plăților.
Dacă se va decide la nivel de coaliție în acest sens, noi pregătim simulările necesare pentru ca să extindem plafonul de venit de la 2.000 de lei la 3.000 de lei și odată cu aceasta să creștem numărul de beneficiari”, a anunţat ministrul Investițiilor și proiectelor europene, Marcel Boloș, în exclusivitate la Antena 3 CNN.