Din ce în ce mai multe persoane au renunțat la abonamentele prin cablu în detrimentul platformelor de streaming. Companiile și-au mărit numărul de abonați în ultimul an mai mult decât și-ar fi imaginat, ceea ce a dus la încasări record.
Abonamentele prin cablu reprezintă o variantă destul de costisitoare pentru americani, motiv pentru care din ce în ce mai multe persoane ajung să opteze pentru abonamentele puse la dispoziție de platformele de streaming. Specialiștii au declarat că era de așteptat o astfel de schimbare, mai ales că aceste platforme adaugă constant un conținut nou și de interese pentru cetățeni.
Ultimele studii au demonstrat că oamenii tind să renunțe la abonamentele prin cablu și să opteze pentru abonamentele platformelor de streaming. Se pare că în luna iulie a acestui an cererea pentru acest tip de abonamente lunare a crescut cu 34,8%. Nielsen susține că este prima dată când numărul abonaților a crescut atât de mult din momentul în care au început să apară platformele de streaming.
Printre cele mai utilizate platforme se numără Hulu, YouTube și Netflix, cel din urmă înregistrând cifre record după lansarea ultimului sezon al serialului „Stranger Things”. Cele mai mari companii fac investiții constante pentru a veni cu ceva nou de fiecare dată și pentru a câștiga încrederea abonaților.
Totuși, au apărut tot felul de schimbări în ceea ce privește politica de confidențialitate a unor platforme, printre care se numără și Netflix. Compania a introdus prețuri mai mari și o regulă nouă care nu le mai permite utilizatorilor să partajeze parolele ca înainte. De asemenea, Disney a crescut valoarea abonamentelor lunare, spre nemulțumirea celor care utilizau această platformă de streaming.
Există posibilitatea ca într-un viitor nu foarte îndepărtat platformele de streaming să sufere o scădere radicală a numărului de abonați, deoarece va fi din ce în ce mai greu să satisfacă nevoia constantă a oamenilor. Acestea nu vor mai fi atât de dorite și apreciate de cetățeni după ce vor înceta să mai producă un conținut calitativ și atrăgător.
„Războaiele de streaming s-au încheiat pentru că creșterea abonaților s-a oprit. Lupți într-un război care nu mai are resurse în el”, a declarat Michael Nathanson,