Turiștii care pierd zborul unui avion, pot primi despăgubiri serioase din partea companiilor de zbor. Regulamentul este aflat în vigoare, însă foarte puține persoane cunosc detaliile complete ale acestuia.
Din ce în ce mai multe zboruri pot suferi anulări sau întârzieri considerabile, tocmai de aceea oficialii au oferit mai multe detalii legate de modalitatea prin care turiștii ar putea rezolva această problemă. Companiile de zbor sunt obligate să îi despăgubească pe cei care au întâmpinat probleme în timpul călătoriei.
VEZI ȘI: UN ROMÂN A CÂȘTIGAT PROCESUL CU BLUE AIR FIINDCĂ I-A ÎNTÂRZIAT AVIONUL 5 ORE
Potrivit declarațiilor făcute recent de către directorul ANPC, toți cei care călătoresc cu avionul și au parte de întârzieri sau anulări ale unui zbor, vor putea primi despăgubiri considerabile din partea companiilor aeriene. Valoarea maximă ar putea ajunge până la 600 de euro pentru un singur zbor anulat, chiar dacă ați putut beneficia și de un zbor alternativ.
„Ştiaţi că, conform Reglementărilor UE EC 261, puteţi avea dreptul să solicitaţi până la 600 de euro despăgubire pentru un zbor anulat? Acest lucru este valabil chiar în condiţiile în care compania aeriană a asigurat un zbor alternativ. Dacă nu rezolvaţi amiabil problema cu operatorii de la care aţi cumpărat biletele, puteţi face o sesizare la #ANPC, dar şi la #eccromania”, a subliniat pe Facebook directorul ANPC.
Specialiștii trag un semnal de alarmă și îi îndeamnă pe viitorii pasageri să ceară cât mai multe informații din partea companiilor cu care au ales să călătorească. Agenția de turism pe care au ales-o pentru destinația de vacanță, ar trebui să fie capabilă să le ofere oamenilor toate informațiile de care au nevoie pentru a se putea bucura de o experiență plăcută. Printre cele mai importante întrebări adresate companiei, ar trebui să se afle cele legate de despăgubiri, perioada în care ar trebui ca despăgubitul să primească banii, precum și ce s-ar întâmpla în cazul unor accidente neprevăzute.