Caz uluitor în Târgu Mureș. O doamnă a postat recent pe un grup privat al localnicilor din municipiu ce a primit în locul unui hamburger la 20 de lei și a unui meniu crispy, în valoare de 24 de lei.
Deși a comandat unul dintre cele mai comune meniuri, mai exact un hamburger și un meniu crispy, la o valoare totală de 45 de lei, o femeie din Târgu Mureș a fost mirată să descopere că în schimbul comenzii sale a primit o tradițională fasole prăjită cu cârnați.
Surprinzător este faptul că pe bon era trecută comanda corectă făcută de femeie, însă în realitate aceasta a fost distribuită greșit. Clienta nemulțumită a postat o fotografie pe grupul „Ești din Târgu Mureș dacă…” în care a arătat porția de fasole cu cârnați, împreună cu bonul de plată.
Pentru că în rândul livrărilor la domiciliu, fiind solicitări multiple, se pot crea de multe ori erori de comenzi. Astfel, spre exemplu, aplicația Glovo recompensează greșelile făcute printr-o sumă de bani. Astfel, dacă angajații au omis să livreze clientului un produs sau au greșit comanda, aceștia plătesc începând de la suma de 10 lei până la 30 de lei, depinde de valoarea totală a comenzii făcute de client.