O familie din Iași a avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută din partea companiei WizzAir. Aceștia au achiziținat bilete de avion pentru o escapadă la Roma, pentru data de 19 martie, iar întoarcerea pe 22 martie. Însă din cazua reducerii frecvenţei zborurilor, compania le-a produs să plece pe 22 martie şi să se întoarcă în aceeaşi dată.
Coronavirus a stricat planurile de vacanță multor români, care își programaseră excursii în zonele afectat. Tot virusul a determinat unele limitări impuse la nivel internaţional, de către autorităţi. Așadar, mai multe zboruri au fost anulate. În cazul companiei aeriene WizzAir s-a renunțat la anumite rute către nordul Italiei, în perioada 11 martie – 2 aprilie 2020, frecvenţa zborurilor fiind redusă cu aproximativ 60% din capacitatea de zbor.
Chiar dacă numeroase zboruri au fost anulate, pasagerilor cu rezervări afectate de modificare li s-au oferit alternative de zbor pe alte rute, în cele mai apropiate date posibil. Însă se pare că aceste noi oferte sunt puțin bizare. O familie din Iași care şi-a făcut rezervare pentru un city break în Roma, pentru perioada 19 – 22 martie, a primit o ofertă extrem de ciudată. Compania le-a propus un zbor alternativ cu plecarea pe 22 martie și întoarcerea în aceeași zi.
Conform ziaruldeiași.ro, oferta pe care compania WizzAir a făcut-o este revoltăroare. Plecarea din Iași este programată la ora 6:00, sosirea în Italia la ora 7:30, iar plecarea spre România se face la 8:00, în aceeași zi. Așadar, familia din Iași nu doar că nu ar avea timp să viziteze nimic, dar nici nu are fi posibil să prindă avionul de întoarcere, procedurile de îmbarcare durând ceva timp.
Chiar dacă oferta este revoltăroare compania nu a părut să acorde prea mare atenție. Aceasta a fost contactată de „Ziarului de Iaşi” pentru a oferi o explicație
„Pasagerii cu rezervări afectate de schimbări ale programului de zbor sunt informaţi în mod automat şi li se rezervă un loc pe un zbor alternativ în cea mai apropiată dată posibil. Clienţii care au efectuat rezervarea pe wizzair.com sau din aplicaţia mobil primesc un e-mail în care li se oferă reprogramarea gratuită, rambursarea integrală a banilor sau 120 % din suma plătită sub formă de credit de companie. Pasagerii îşi pot modifica rezervarea gratuit online”, au declarat reprezentanții