Un cetățean din Iași care a apelat la serviciile unei firme de transport internațional a fost șocat când din cele cinci colete pe care le-a trimis, numai patru au ajuns la destinație. El nu este sigurl caz în care firmele de transport au dat greș, în ultima perioadă. Numeroase reclamații au fost făcute de ieșenii care apelează la acest tip de servicii.
Valoare coletului rătăcit era de 1.000 de euro, iar despăgubirea pe care acest a primt-o de la firma de transport a fost de doar 59,48 de euro. Omul este revoltat de răspunsul firmei TabitaTour, mai ales că nu este singurul caz. O mulțime de reclamații au apărut, la adresa firmelor de transport, în aceeastă perioadă a aului.
„Cei de la TabitaTour iau coletele și te despăgubesc cu 59,48 euro pentru un colet în valoare de peste 4.000 lei. Am pus cinci colete cu destinația Iași-Valencia și au ajuns numai patru. Culmea este că cel mai valoros a lipsit. Nu le-am citit termenii și condițiile și am semnat ca «primarul» și nici nu am văzut că băiatul din agenție a trecut valoare colet 50 euro”, a povestit ieșeanul Victor Tărcan.
Clienții acestor firme se plâng că pachetele lor ajung deteriorate, desfăcute, cu bunuri lipsă sau chiar sunt pierdute și nu mai ajung niciodată la destinație.
Pentru a recupera coletul dispărut bărbatul din Iași a încercat să i-a legătura cu reprezentanții firmei. În acest caz, la preluarea coletului pentru expediere, la conținut s-a trecut ”haine”.
„În momentul predării către TabitaTour SRL a trimiterii și a coletelor poștale, clientul (expeditor sau destinatar) acceptă termenele și condițiile TabitaTour și își asumă informațiile comunicate în vederea expedierii coletului, indiferent dacă a semnat sau nu AWB-ul. În situația existentă, pentru prejudiciul suportat, compania noastră vă poate oferi ca despăgubire suma de 50 de euro reprezentând valoarea declarată a coletului + suma achitată la emitere în valoare de 9,48 euro. Total sumă 59.48 euro”. Au răspuns cei de la TabitaTour SRL