Nu doar Blue Air aduce nemulțumire în rândul pasagerilor. Wizz Air nu este deloc departe de compania aeriană românească. A demonstrat acest lucru, cu vârf și îndesat, în cursul zilei de joi.
(VEZI ȘI: INCIDENT PE AEROPORTUL OTOPENI! AVION BLUE AIR ÎNTORS DUPĂ CE A LOVIT CU COADA PISTA)
CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, a intrat în posesia unei mărturii incredibile. Conform unui pasager, oamenii sunt “sechestrați” în avion de peste două ore, fără să știe când și dacă vor mai decola de la Eindhoven la București.
(CITEȘTE ȘI: UN AVION BLUE AIR BUCUREŞTI A ATERIZAT DE URGENŢĂ LA BUDAPESTA)
“Cursa Wizz Air de la Eindhoven spre București – Otopeni care trebuia să decoleze joi dimineață la ora locală 09:15 a fost întoarsă. Pe bord a apărut o defecțiune la un senzor. Se așteaptă intervenția specialiștilor care nici până la această oră nu au sosit.
Toată lumea stă în avion. Nu se știe când și dacă va mai decola. După aproape două ore de stat în avion, Wizz Air ne oferă băutura și mâncare pentru care trebuie sa plătim”, a declarat pentru CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, unul dintre pasagerii aflați în avionul cu pricina.
Acesta ne-a trimis și câteva poze din avion cu pasagerii extrem de panicați.
(VEZI AICI: DEZASTRUL CONTINUĂ LA BLUE AIR! PASAGERI SECHESTRAȚI PE AEROPORT ȘI…)