Mohammad Murad a ”reinventat” hotelul Lido, investiția inițială ridicându-se la 5 milioane de euro. Hotelul va fi clasificat la patru stele și va fi denumit Lido by Phoenicia. Are 115 camere, dintre care 18 apartamente.
Dispune de două restaurante – Restaurant Lido şi Lido’s Brasserie & Bar, dar și de două săli de conferinţă, sală de fitness şi masaj.
Lido’s Brasserie & Bar a fost deja, testat, de Rareș Bogdan, cunoscutul prezentator de la Realitatea TV. Acesta nu s-a aflat singur la masă ci alături de Mohammad Murad, boss-ul PHOENICIA HOTELS, și cel care a readus la viață hotelul Lido.
NU RATA: PHOENICIA HOTELS A READUS LA VIAȚĂ EMBLEMATICUL HOTEL LIDO VIDEO
La masă, a mai luat loc un prieten comun al celor doi amintiți mai sus. Cert este că toți s-au simțit minunat. Esti și normal dacă ținem cont că localul este, de-a dreptul, fabulos. Are o brasserie minunată, care merită, fără discuție, încercată.
Lido a fost deschis în luna august 1930, după un proiect al arhitectului Ernst Doneaud. Odată cu lansarea hotelului s-a inaugurat şi bazinul cu valuri, o noutate absolută pentru bucureşteni.
Celebrul bazin Lido, situat în spatele hotelului, avea o suprafaţă de 500 de metri pătraţi, iar gresia şi faianţa erau de culoare albastră şi albă. Maşinăria care producea valurile şi toate instalaţiile bazinului au fost recondiţionate şi îmbunătăţite constant de-a lungul timpului. Pentru a păstra standardele de igienă, apa bazinului se schimba la fiecare două zile, iar în acest interval trecea printr-un circuit special care o încălzea, o filtra şi o dezinfecta, adăugându-i-se clor. Pe una dintre părţile ştrandului era instalat un ecran rulant, folosit pentru întreţinerea şi distracţia clienţilor. După ora 18.00, ştrandul şi terasa erau transformate în restaurant. Declanşarea periodică a valurilor şi reflectoarele de sub apă contribuiau la realizarea unei atmosfere răcoroase şi plăcute pe timpul verii, scrie adevărul.ro.