Duminică seara s-a jucat prima confruntare dintre Exatlon, show-ul de aventură de pe Kanal D, și Ninja Warrior, cel de pe Pro TV. Câștigător a ieșit Pro TV. Pe toate targeturile.
NAȚIONAL – Ninja Warrior a fost urmărit de peste 1,3 milioane de persoane din întreaga țară, în fiecare minut de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,1 milioane de persoane, cu Exatlon pe interval.
Antena 1, care difuza Insula iubirii, a obținut o medie de aproape 700.000 de persoane.
Locul cinci a fost al Prima TV, cu Schimb de mame (de la 20.30), ediție redifuzată.
URBAN – Pro TV a condus detașat și pe publicul de la orașe, unde a avut o medie de 710.000 de telespectatori, media. Locul secund a fost al Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit în medie de aproape jumătate de milion de persoane.
Antena 1, cu Insula iubirii pe interval, avea o medie de aproape 360.000 de persoane.
COMERCIAL – Show-ul de aventură a pus Pro TV pe prima poziție și pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV a avut o medie de 377.000 de privitori și o cotă de piață de 23,6%. Antena 1 a avut poziția secundă, la distanță în urma Pro-ului, cu o medie de 220.000 de privitori.
Kanal D a avut poziția a treia cu aproape 180.000, media telespectatorilor tineri.