Deşi atunci când a fost lansată pentru prima oară, această bijuterie a fost criticată pentru că le furnizează tinerelor o imagine nerealistă asupra corpului feminin, T-gap şi-a atins acum scopul de a le face pe tinere să se simtă mai bine în pielea lor.
T-gap este un lanţ delicat care se poartă pentru a marca zona coapselor şi pe cea inghinală. Acesta arată precum un contur al acestei zone, dar atârnă în zona dintre coapse precum un pandantiv, tocmai pentru a marca spaţiul dintre acestea. Este disponibil în varianta din argint sau în cea placată cu aur de 18k şi costă peste 100 de lire.
Atunci când a fost lansat site-ul său, T-gap a fost criticat pentru imaginea pe care le-o vinde tinerelor dornice să arate precum în reviste sau pe reţelele de socializare. Surpriza este însă că scopul bijuteriei este exact opusul acestuia. Compania este una fictivă, în spatele căreia se află Soo Kyung Bae, un student al Universităţii Naţionale de Design Industrial din Singapore care s-a hotărât să atragă atenţia asupra influenţei nocive pe care o are social media asupra tinerelor şi asupra impactului psihologic al aşteptărilor care li se atribuie acestora în ceea ce priveşte aspectul fizic.
Ruxandra Pătru