Conform unui studio realizat de site-ul de cariere Glassdor, 57% dintre angajati considera ca pachetele de beneficii si recompense sunt foarte importante pentru acceptarea unui job.
Aceeasi cercetare dezvaluie si faptul ca 80% dintre angajati ar prefera oricand sa aiba parte de avantaje precum asigurarile medicale sau abonamentele la sala decat sa primeasca o marire de salariu. Asa ca iata cum procedeaza cele mai importante companii din lume pentru a-si pastra personalul si pentru a-i face fericiti pe cei care muncesc in slujba lor:
Netflix, de exemplu, ofera un an in plus de concediu de maternitate sau de paternitate proaspetilor parinti, insa totodata le ofera acestora si posibilitatea de a reveni in campul muncii oricand isi doresc, full time sau part time. Angajatii Salesforce primesc 6 zile de voluntariat platit in fiecare an si 1000 de dolari anual, bani pe care ii pot dona unei cauze caritabile la alegere.
Spotify acopera costurile pe care angajatii lor care isi doresc copii le au pentru asistenta de fertilitate, respectiv pentru congelarea ovulelor. Price Water House Coopers le ramburseaza anual angajatilor care sunt student 1200 de dolari, pentru a-si plati cheltuielile de scolarizare. Compania Burton nu doar ca le ofera angajatilor sai cartele pentru partiile de ski, dar dupa fiecare ninsoare puternica le permit si sa isi ia zile libere pentru a se bucura de zapada.
Twitter, in afara de cele trei mese gratuite oferite zilnic, isi initiaza angajatii in arta improvizatiei. Nici avantajele Disney nu sunt modeste: concernul le ofera angajatilor si rudelor acestora acces gratuit in parcurile de distractii, dar si reduceri semnificative la serviciile de cazare si la produsele companiei.
Ruxandra Patru