La 16 ani dupa ce au dat lovitura cu hitul „Nu ma uita”, R.A.C.L.A. si Anda Adam revin in atentia publicului cu o piesa-replica intitulata sugestiv „Nu te-am uitat”.
De data aceasta insa, cei doi si-au unit fortele nu doar pe plan muzical, dar si in cadrul unui proiect vestimentar inedit, care poarta denumirea de RAWear.
Daca Anda Adam a ramas in lumina reflectoarelor de pe vremea celebrului „Nu ma uita” si pana astazi, R.A.C.L.A. s-a ocupat in tot acest timp exclusiv de proiecte underground, care nu au avut legatura directa cu lumea comerciala. „Nu te-am uitat” devine cu atat mai interesant cu cat este rezultatul colaborarii dintre doi artisti care provin din zone total diferite ale industriei muzicale romanesti.
Ceea ce putina lume stie este ca anul 2015 a insemnat pentru cei doi artisti nu numai o reintalnire pe plan muzical, ci si un proiect inedit in domeniul… vestimentar. Grupata in jurul cuvintelor-cheie „rapqueen” si „rapking”, colectia de produse personalizate vine in completarea regasirii pe plan muzical. Conceptul de design a fost asigurat de R.A.C.L.A si productia tuturor pieselor #RAWear s-a realizat cu sustinerea companiei germane V.I.P. Pictures World, care a intrat pe piata romaneasca in 2014 si are deja in portofoliu colectii pentru celebritati romanesti atat din sfera muzicala (Anda Adam, R.A.C.L.A., Andra, Raluka, Randi, Proconsul, Uddi, Paula Seling), cat si din alte domenii artistice si sportive (Claudiu Keseru, Stefan Popa Popas, Eli Laslean s.a.m.d.).
Colectia #RAWear cuprinde tricouri, brichete si carcase pentru diferite modele de smartphone-uri, toate personalizate pe baza unui concept amplu ce caracterizeaza intocmai stilul R.A.C.L.A. Dovada sunt aparitiile media in cadrul carora cei doi au purtat in numeroase randuri produsele din colectie, care pot fi gasite online aici: https://www.vip-pictures.com/en-us/v/VIP0001342/VIP0001342
Daria Petrescu