In ultima semifinala a celui de-al doilea sezon al emisiunii "Romanii au talent", cand s-au ocupat ultimele trei locuri libere pentru marea finala din 11 mai, cifrele de audienta inregistrate au fost pe masura. Asa cum s-a intamplat inca de la debutul emisiunii, Pro TV nu a avut rival pe niciun segment de public, fiind liderul incontestabil al serilor de vineri.
Cea de-a cincea semifinala a celui de-al doilea sezon al emisiunii „Romanii au talent” a reusit in mintutul de aur, de la 22.27, sa inregistreze pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 26,7 puncte de rating si o cota de piata de 52,1%, iar in minutul de aur de la 22.09 sa adune in fata micilor ecrane peste 4 milioane si jumatate de romani.
Audientele medii inregistrate pe toata durata emisiunii pe publicul comercial din mediul urban au fost de 17,7 puncte de rating si o cota de piata de 45,2%, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,7 puncte de rating si 6,9% cota de piata.
Si pe intregul public din mediul urban, emisiunea „Romanii au talent” nu a avut concurent, inregistrand 16,6 puncte de rating si o cota de piata de 40%, fiind urmarita pe tot parcursul emisiunii de aproape 2 milioane de telespectatori, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,2 puncte de rating si 5,3% cota de piata.