Prezentatorul TV le-a intins o capcana cititorilor sai, iar acum da farsa in vileag.
Cabral scrisese zilele trecute pe blogul sau o „recomandare” de carte si editura. Numai ca editura careia ii facea reclama nu exista, iar „autorul” cartii era „Antoine Saint Experience”, denumit de Cabral dupa parintele „Micului Print”, Antoine de Saint-Exupery.
„Inca nu-s sigur daca-s prea prost sau destul de destept ca sa-mi permit sa pun etichete altora. Sau macar sa le comunic ce eticheta le-am pus. Da, ma refer la postul de mai jos, ala cu editura Sintagma. Caci daca ai citit postul si nu te-ai prins ca e la misto… atunci ai o problema, trust me. Si dupa asta… pune-ti singur eticheta. Stiu ca e greu, asa ca nu-ti cer sa si scrii care e eticheta pe care ti-ai pus-o. Ideea este ca… daca eticheta nu este una care sa te bucure… data viitoare gandeste cu capul, nu cu… mufa USB!”, a scris Cabral pe blogul sau.
Anterior, postul lui Cabral suna cam asa: „Am citit de curand cartea Localul – Antoine Saint Experience, de la Editura Sintagma. In primul rand trebuie spus ca romanul in sine este foarte frumos, si este foarte frumos scris. Si trebuie sa spun si ca mi se pare ca Editura Sintagma este cea mai buna editura de la noi, cu titluri foarte bune si cu o colectie de carti geniale. Acum esti convins ca e post de reclama. Dar chiar asa pe fata sa fie?! Va recomand Editura Sintagma”.