Proiectul demarat de Ceausescu, constructia unui super aeroport la sud de Bucuresti, ar putea deveni realitate in 2014. Cei mai importanti doi dezvoltatori din zona, Lev Shmuel, patronul Lev Or, si Nelu Iordache, de la Blue Air, care detin impreuna peste 1.500 de hectare de teren, si-au unit fortele si pana la sfarsitul anului vor incepe constructia efectiva.
In urma cu sase ani a aparut ideea construirii unui aeroport particular, investitor fiind una dintre firmele patronului care detine operatorul aerian low-cost Blue Air, Nelu Iordache. In 2008 se zvonea ca lucrarile vor incepe in curand, iar la finalul anului trecut era data ca sigura primavara acestui an pentru demararea lor. A venit vara, dar pana acum nu s-a miscat nimic, principala problema fiind birocratia. De la inceputul acestui an, lucrurile par a intra insa in linie dreapta, cei doi mari dezvoltatori din zona, Nelu Iordache, patronul Blue Air si Romstrade, si Lev Shmuel, patronul Lev Or, care detine mai multe hoteluri in centrul Capitalei, o firma de constructii si mai multe imobile in Bucuresti, si‑au unit fortele.
„In urma cu sase ani, compania mea si cea a domnului Iordache au inceput sa cumpere masiv terenuri in zona, intuind potentialul. El a reusit sa cumpere in jur de 350 de hectare, iar eu cam 1.200 de hectare. Ne-am dat seama ca, pentru a putea dezvolta un asemenea proiect, nu putem decat impreuna”, dezvaluie Shmuel, care a avut informatii despre dezvoltarea zonei.
„In toamna bagam buldozerele”
„In toamna bagam