Acesta este mesajul pe care ni l-a transmis o cititoare din Bucuresti, indignata de felul in care a fost tratata la spalatoria ecologica Lavanderia.
Chiar daca spalatoria nu isi asuma de obicei eventualele „accidente”, de multe ori aceasta ofera o compensatie clientilor pagubiti. Mai putin in cazul de fata, cand frumosul pulover de casmir a ajuns de nepurtat. Ea si-a dus puloverul din casmir la curatat, iar angajatele s-au grabit sa-l testeze tocmai pe cea mai expusa suprafata, aceea a imprimeului de pe piept. „Un fleac, mi-au ciuruit puloverul”, ne-a spus nervoasa clienta. Insa paguba facuta nu ar fi insemnat cine stie ce, daca ar fi fost urmata macar de niste scuze. In locul acestora, clienta s-a ales cu un neaos „spala-te pe cap cu el, cucoana!”, care a lasat-o fara replica, in ciuda faptului ca era fidela spalatoriei. Cel putin pana la momentul „incidentului”, intrucat ne-a transmis ca aceasta a fost si ultima vizita pe care a facut-o magazinului cu pricina.