ATRACTIE. De cand cu meniul „adaptat”, numarul clientilor a crescut cu aproape 20% Patroana unui restaurant din Targu Mures a dovedit ca stie sa fie in pas cu problemele momentului, adaptandu-si oferta catre clienti. Ea a afisat pe fatada restaurantului o reclama inedita: „Meniul crizei financiare. Vindem dragoste”. Ana Buta Mariana spune ca ultima parte a sloganului vine de la principiul potrivit caruia „dragostea trece prin stomac”. „Vrem sa le aratam clientilor ca le suntem alaturi si ii ajutam sa depaseasca aceasta criza. Este foarte important sa dai si sa primesti afectiune”, sustine patroana. Chiar daca reducerea este foarte mare, de 50%, Mariana vede si un avantaj in aceasta masura. „Pe mine ma ajuta faptul ca omul a intrat in restaurant, chiar daca a facut-o pentru acel meniu, dar cand vede alte 30 de feluri, aspectuoase, nu rezista”, a spus ea. Ideea i-a venit din disperare deoarece, desi situate in centru, vizavi de institutii importante, aproape nimeni nu-i mai calca pragul. Reducerile se aplica in special la salate, tocanite si ciorbe. Daca o tocanita de porc costa in mod normal 12-13 lei, la meniul crizei este de 5 lei, garnitura 4 lei, iar painea si salata cate un leu. Dupa ce restaurantul a afisat „meniul de criza”, numarul clientilor a crescut cu peste 20%, dupa cum a declarat proprietara.