PACALIT. Proprietarii curatatoriei au incercat sa-i dea clientului pagubit o alta pereche de pantaloni O curte de apel din SUA a respins o cerere a unui magistrat care daduse in judecata o curatatorie chimica pentru ca ii ratacisera pantalonii. Clientul pagubit nu se da insa batut si vrea cu orice pret sa obtina daunele cerute. Mona Bica Magistratul Roy Pearson a ramas fara o pereche de pantaloni in urma cu trei ani, cand si-a dus rufele la curatatorie. A decis atunci sa dea in judecata curatatoria, cerand despagubiri in valoare de 54 de milioane de dolari. Dupa trei ani petrecuti in salile de tribunal, o curte de apel din SUA a respins cererea clientului pagubit. Avocatul apararii, Christopher Manning, a declarat la sfarsitul apelului ca „judecatorul a respins apelul acuzarii, deliberand in favoarea familiei Chung (n.r. -proprietarii curatatoriei). Cu toate acestea, clientii mei sunt siguri ca Pearson va face din nou apel”. Povestea a inceput in mai 2005, cand Pearson a dus la curatatoria Custom Cleaners mai multe costume, el pregatindu-se pentru o noua slujba de judecator administrativ. Cand a trebuit sa-si ridice hainele, magistratul sustine ca patronii au incercat sa-l pacaleasca, dandu-i o pereche de pantaloni de alta culoare, in locul pantalonilor lui pierduti.
Pearson a dat in judecata familia Chung cerand milioane de dolari despagubire, pentru ca, spune el printre altele, curatatoria avea pe geam un semn care asigura clientii de „satisfactie garantata”, ceea ce inseamna ca patronii trebuie sa onoreze orice pretentie a clientilor. Avocatul familiei Chung a explicat atunci ca „nicio persoana rezonabila nu ar interpreta acest semn ca o promisiune neconditionata”. Intr-adevar, judecatorul Curtii Superioare a districtului Columbia a dat dreptate apararii, concluzia fiind ca familia Chung nu a violat nicio lege de protectie a consumatorului.