PROMOVARE. Lancer Sportback (sus) si Colt sunt modelele pentru care Mitsubishi Motors a organizat campania „On your mark” Mitsubishi Motors a ales o modalitate neconventionala si spectaculoasa pentru lansarea paneuropeana a noilor modele Lancer Sportback si Colt. Prin intermediul campaniei „On your mark”, compania nipona va livra 38 de autoturisme – cate un exemplar Lancer Sportback si Colt – in 19 tari europene. Mijlocul folosit este si el spectaculos, masinile urmand sa fie aduse cu un elicopter in locatiile pe care participantii la acest proiect le-au marcat pe o harta interactiva. Romanii care doresc sa participe la aceasta campanie trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.onyourmark.ro si vor putea alege sa creeze un marcaj online sau unul real intr-o locatie deja selectata pe harta interactiva, iar daca vor castiga, acela va deveni locul in care Mitsubishi Motors va livra unul dintre autoturisme. Marcajele reale pot fi vizualizate la www.onyourmark.ro, unde puteti urmari, pe 29 noiembrie 2008, si momentul livrarii masinilor. Campania „On your mark” are la baza un show cu un mare succes in Japonia. Gazda ei, Koichi „Krazy” Koga, isi intampina vizitatorii ca pe adevarate vedete, acestia devenind ulterior pilotii protagonisti in doua jocuri extraordinare: Lancer Loop si Colt Curling. Daca doriti sa le incercati, le regasiti accesand, pe site-ul www.onyourmark.ro, butonul jocuri.