PHOENIX – 18.000 de euro ALINA SORESCU – 1.500 de euro PEPE – 5.000 de euro STEFAN BANICA JR. – 10.000 de euro LOREDANA – 13.000 de euro MIRABELA DAUER – 1.000 de euro MONICA ANGHEL – 1.400 de euro Tarife. In top, conduce detasat formatia Phoenix, cu 18.000 de euro pe ora, urmata de Loredana, care incaseaza 13.000 de euro pentru un show de aceeasi durata Bogdan Cotiga Orice bucurestean interesat de viata orasului a participat, cel putin o data, la concertele organizate de primarii, dar putini stiu care sunt tarifele pe care vedetele le percep la astfel de manifestari. Desi se cunoaste faptul ca o buna parte din bani revine firmelor de productie si impresarilor, tarifele sunt suficient de generoase pentru a recompensa reprezentatiile artistilor. Potrivit unor surse din administratia locala, formatia Phoenix pare sa se vanda cel mai scump dintre toti, primariile fiind dispuse sa plateasca aproape 18.000 de euro pentru o ora in care trupa este „obligata” sa dea ce este mai bun din ea. Pe locul doi, cu 13.000 de euro, se afla Loredana si taraful sau. Stefan Banica Jr. este abia pe locul trei, cu aproape 10.000 de euro, desi, nu de mult, era cunoscut drept cel mai bine platit artist. La jumatatea clasamentului il gasim pe „latin loverul” Pepe care este cotat cu aproximativ 5.000 de euro. Pe ultimele locuri pe lista, pe langa unii cantareti mai putin cunoscuti, se afla si vedete care, in trecut, erau in topul preferintelor muzicale ale romanilor. Astfel, pentru o ora de muzica in compania Monicai Anghel, administratiile locale achita companiilor de productie aproximativ 1.400 de euro. Desi face parte din generatia noua de cantareti romani, Alina Sorescu nu este platita cu mai mult de 1.500 de euro. Si Mirabela Dauer se afla pe lista cu artisti preferati de primarii, dar tariful practicat nu depaseste suma de 1.000 de euro. Este bine de stiut ca sumele pot varia in functie de importanta evenimentului, dar si de bugetul alocat de primarii ori de modul in care decurg negocierile. Cu toate ca nu sunt platite la nivelul artistilor straini, majoritatea vedetelor autohtone tine la colaborarile cu administratiile locale pentru ca, odata intrate in circuitul de evenimente, poate avea siguranta unui parteneriat indelungat.