STRATEGIE. Magnatul Patriciu recupereaza in media terenul pierdut in petrol Bomba. Pe piata media a explodat, ieri, informatia ca mogulul media Dinu Patriciu a cumparat, in fine, dupa negocieri incepute in toamna, televiziunea mult visata, semn ca anul electoral va fi unul agitat Bogdan Tiberiu Iacob Dinu Patriciu a batut palma cu fratii Micula pentru preluarea N24 si a postului de radio National FM, afirma surse de pe piata media. Contactat de Front News, Viorel Micula a declarat, laconic, ca „orice este de vanzare, pentru valoarea potrivita”. El a refuzat sa confirme tranzactia, dar acest gen de dezmintiri sunt uzuale cand e vorba de negocieri inca in stadiul de finalizare, fie si numai juridic (sa ne amintim cu ce intarziere Vantu a recunoscut preluarea Realitatii TV). Astfel, dupa Vantu si Voiculescu, Patriciu devine al treilea supergreu cu televiziune de stiri, lucru care, tinand cont ca se apropie anul electoral, poate da dureri severe de cap unora. Zilele trecute, angajatii lui Patriciu au fost anuntati oficial ca trustul va avea televiziune si radio, sediul acestora urmand sa fie in cladirea recent achizitionata de mogul, unde activeaza „Adevarul” si „Click”. Patriciu are si alte surprize in maneca: se pare ca ziarele sale vor avea un numar mult sporit de pagini, de anul viitor, pentru ca magnatul a achizitionat recent o tipografie si a cerut in mod expres una care sa poata tipari ziare de 98 de pagini. „Sa nu va mire daca la anul, pe vremea asta, ziarul nostru o sa cantareasca un kilogram”, le-a spus Patriciu angajatilor sai nu demult, iar acestia au luat-o, pe moment, ca pe o simpla gluma.