Mihai Mereuta Presedintele Ligii Habitat Urban Este normal ca administratorul, sub pretextul ca trebuie sa completeze cartile de imobil, sa se intereseze unde lucram si pe ce post? Mai exista carti de imobil? (Crenguta Lungu, Bucuresti) Cartea de imobil se intocmeste si se actualizeaza de catre o persoana anume desemnata, cu acordul acesteia, de catre proprietarul imobilului sau de asociatia de proprietari. In cazul asociatiei de proprietari, responsabilul cartii de imobil este, de regula, administratorul sau un membru al comitetului executiv al asociatiei. Responsabilul cartii de imobil are obligatia sa inscrie, pe baza actului de identitate, persoanele care domiciliaza sau au resedinta in imobilul respectiv si sa o prezinte, la cerere, politistilor sau lucratorilor serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor. Persoanele care isi schimba domiciliul sau isi stabilesc resedinta sunt obligate sa ceara inscrierea in cartea de imobil, la noua locuinta, in termen de 15 zile de la mutare. Asadar, completarea cartilor de imobil este obligatorie.