3 tipuri de produse de la Lidl și Kaufland trebuiesc evitate neapărat. Motivele expuse de un expert in consum din Germania

Publicat: 01/04/2024 | 18:22

Mare atenție la ce cumpărați din Lidl și Kaufland! Acestea sunt cele 3 tipuri de produse de pe rafturile magazinelor pe care trebuie să le evitați. Iar avertismentul este însoțit și de argumente.

Atenție la ceea ce cumpărați din magazine! Specialiștii germani le atrag atenția clienților în privința a trei tipuri de produse care se găsesc pe rafturile tuturor supermarketurilor din lume. Ron Perduss, jurnalist și expert în consum, îi sfătuiește pe clienți să acorde mai multă atenție cumpărăturilor. Și să evite produse care, la prima vedere, par a fi o alegere corectă. Rezultatele studiului scot în evidență faptul că oamenii ar trebui să se ferească să cumpere aceste trei produse care se găsesc pe rafturile de la Lidl, Kaufland, dar și în alte supermarketuri similare.

Conform specialistului, consumatorii se pot confrunta cu mai multe capcane în timpul cumpărăturilor de zi cu zi. Mai exact, se pare că aceste capcane sunt elaborate tocmai pentru a influența deciziile clienților. Iată care sunt produsele de pe rafturile magazinelor pe care Ron Perduss nu le recomandă consumatorilor!

Citește și: CE CONȚIN ȘI CÂTE CALORII AU, DE FAPT, FAIMOȘII COVRIDOGI DE LA LUCA. DETALIUL CARE TE VA FACE SĂ NU-I MAI MĂNÂNCI

Care sunt produsele pe care trebuie să le evitați? Se găsesc în toate magazinele Lidl și Kaufland

Printre produse de evitat se numără fructele tăiate. Mai exact, vorbim despre ananasul cuburi sau pepenele galben, fie că sunt ambalate în plastic sau în conservă. Chiar dacă este mai comod să achiziționezi fructele gata tăiate, Perduss subliniază discrepanța semnificativă de preț: acestea pot fi până la cinci sau zece ori mai scumpe decât fructele proaspete. Așadar, expertul îi îndeamnă pe consumatori să evite astfel de produse, susținând că avantajele convenienței nu justifică costurile suplimentare.

Mai mult, Perduss le recomandă cumpărătorilor să evite produsele pe eticheta cărora este inscripționat mesajul „cu 30% mai puțin zahăr”. Concret, expertul a făcut referire la ambalajele produselor din cereale, cum ar fi muesli. Cu toate că acest slogan poate părea atrăgător, jurnalistul atrage atenția că produsele conțin totuși cantități semnificative de zahăr. Chiar dacă astfel de produse au mai puțin zahăr decât variantele obișnuite, rămân bogate în zaharuri, mai ales că se optează pentru adăugarea de îndulcitori artificiali sau substituenți.

De asemenea, Perduss a vorbit despre produsele bogate în proteine. Cum ar fi budinca de orez, crema de lapte sau iaurturile. El argumentează că aceste produse sunt adesea fabricate din ingrediente ieftine și, în mod normal, nu sunt necesare în dieta zilnică a unei persoane. Îndeamnă consumatorii să fie conștienți de valoare reală a acestor produse și să se concentreze pe alegerea alimentară sănătoasă și echilibrată.

Expertul Ron Perduss îi îndeamnă pe consumatorii din toată lumea să fie precauți în supermarket. Este important ca oamenii să poată lua decizii informate și sănătoase în ceea ce privește alimentația lor de zi cu zi.

Citește și: MOTIVUL RASIST PENTRU CARE UN TÂNĂR NU A FOST LĂSAT SĂ INTRE ÎNTR-UN SUPERMARKET LIDL DIN CLUJ-NAPOCA