290.000 de elevi din 16 orase au fost invitati de Carrefour sa deseneze. Cei mai talentati si norocosi vor pleca la Disneyland Paris!

De: Cancan
Publicat: 05/04/2012 | 00:00

Premiile cele mai mari, la care au visat toti copiii, cele 16 excursii la Disneyland sunt oferite de Carrefour Romania, PEPSI, Procter&Gamble si Philips si impartite in fiecare oras in care exista un hypermarket Carrefour. Astfel, 16 elevi talentati si norocosi se vor distra timp de un weekend, impreuna cu familiile lor la Disneyland Paris, alaturi de personajele din desenele animate preferate, bucurandu-se de diferitele jocuri si spectacole, special organizate pentru ei.

La aceasta editie, elevii au fost invitati sa-si foloseasca imaginatia desenand pe plansele distribuite in toate scolile participante la actiune, conform temei „Iepurasul Carrefour premiaza copiii talentati!”. Desenele micilor artisti vor putea fi admirate in cadrul expozitiilor din cele 25 de hypermarketuri Carrefour pana la sfarsitul lunii aprilie. La concurs au participat aproximativ 290.000 elevi, clasele I-VIII, de la 760 de scoli care au primit planse in cele 16 orase.

Marile premii sunt: Premiul I – 16 excursii de un week-end, pentru castigatori si familiile lor (2 copii si 2 adulti) la Disneyland Resort Paris; Premiul II – 16 sisteme informatice; Premiul III – 25 biciclete; Mentiuni clasele V-VIII – 25 DVD player-e; Mentiuni clasele I-IV – 25 de MP3 player-e; Mentiuni speciale – 160 cupoane de cumparaturi Carrefour in valoare de 100 lei. In plus, peste 10.000 de produse vor fi oferite ca premii de participare elevilor din clasele castigatoare.

„Ne bucuram ca si la aceasta editie copii au desenat foarte frumos si ne-au impodobit magazinele cu lucrarile lor, pe care le vom expune pana la sfarsitul lunii aprilie. Este o actiune educativa foarte draga noua si pentru a-i recompensa, Iepurasul le va aduce de la Carrefour excursii la Disneyland si mii de alte premii. Le multumim copiilor pentru participare si le uram „Paste fericit!”, alaturi de cei dragi lor!”, a declarat Andreea Mihai, director Marketing Carrefour Romania.