SUPERIOR. Raduta le-a luat fata lui Boya si Cesinha, jucatori care sofeaza pe modele mai slabute decat Focus, masini primite din partea clubului PRICEPUT. Si-a modificat Loganul pe care l-a avut inainte cu propria mana. L-a antifonat si i-a amplasat un sistem de sunet cu subwoofer si opt difuzoare Schimb. Tanarul rapidist a facut, in acest an, trecerea de la Logan la un Ford Focus supersport Alexandru Mazilu Esti fotbalist, implicit trebuie sa ai o masina buna, daca nu trasnet. Altfel, risti sa cazi in mijlocul glumelor facute de coechipieri in cazul in care vii la antrenament intr-o Dacie sau, si mai rau, cu tramvaiul. Lucian Raduta a imbunatatit, in acest an, parcul auto de la Prorapid prin achizitionarea unei frumoase masini supersport, Ford Focus ST. Automobilul nu e unul ieftin, acest model costand 33.000 de euro. „O parte din bani vin de la parinti, ca eu nu castig mult la Rapid”, ne-a spus tanarul rapidist. Acesta a renuntat la anterioara masina, un Logan, pentru 5.500 de euro, suma la care a mai adaugat inca 2.000 veniti din partea tatalui, iar totalul a mers ca avans la noua achizitie. Restul de bani va fi achitat in rate pe urmatorii cinci ani. Ganduri de imbunatatiri? „Momentan nu i-am facut nimic. E si asa modificata. Ma gandesc mai incolo la ceva, dar nu pot sa-ti spun dinainte”. Lucian e mandru de modelul acesta, dar mai ales de datele tehnice si dotari. „Are 225 de cai putere, scaune din piele, xenoane. Numai vopseaua, electric orange, costa 1.500 de euro. Ar mai fi jante de 18 inci si toba de curse”. Despre viteza, Raduta spune ca nu a atins cota maxima, cea de 250 km/h, multumindu-se sa ajunga doar la 230, pe autostrada spre Pitesti.