Amicitie. Sportivul este foarte bun prieten cu Manfred Stohl, cel mai bun pilot privat din Campionatul Mondial de raliuri, in 2006 Traditie. Provenit dintr-o familie de soferi, David era potolit inca din fasa doar de zgomotul masinilor Alina Benciu Claudiu David este pilotul care a scris istorie pentru Romania. La debutul lui in Campionatul Mondial de Raliuri, a reusit cea mai mare performanta a tarii noastre la acest nivel, locul 20 la Grupa N si pozitia 33 in clasamentul general. A crescut printre masini, pentru ca tatal si bunicul erau soferi de autocar. „De mic stateam in bratele lor in timp ce conduceau. Cand plangeam, veneau cu tot felul de zorzonele sa tac. Taceam doar cand venea taica-meu si imita zgomotul de masina. In plus, in toata perioada de sarcina, mama a condus masina. In burta ei am auzit motorul pentru prima oara”. Pana la 17 ani a facut sporturi extreme: mountain bike, dawnhill, sarituri cu parapanta, schi de performanta si dansuri moderne. „Tatal voia sa ma faca dansator, pentru ca as fi umblat numai cu fete frumoase”. Apoi a mers la Rallycross (curse cu masini neinscrise), pe semnatura parintilor. Masina pe care a inceput era a lui Mitica Pantazi, unul dintre promotorii acestui sport in Romania si bun prieten cu tatal lui Claudiu.
Din nefericire, parintii lui s-au despartit. „Din partaj, mama a ramas cu locuinta si cu masina, iar tata cu 15 mii de marci, bani din care trebuia sa-si refaca viata. Mi i-a dat mie, iar el a plecat in Germania, sa munceasca. Cu banii aceia, mi-am cumparat prima masina de curse din viata mea, astfel am ajuns astazi la Campionatul Mondial”. Raliul este un sport foarte costisitor, asa ca sportivul a fost nevoit sa sacrifice un an la facultate, pentru ca banii necesari sa-si plateasca taxa i-a investit in cariera sa de pilot. Desi a iesit in decor cu masina de patru ori pana acum si de fiecare data a trebuit sa schimbe caroseria, cicatricea mare de pe frunte se datoreaza unui accident stupid, din afara unei curse. „Un coleg de serviciu se antrena cu masina, iar eu ma duceam cu masina sefului meu de atunci sa-i bag benzina. Amandoi aveam viteza, dar eu n-aveam nici centura. Se intampla cu doua zile inainte de un raliu, la care nu m-am mai prezentat, pentru ca nu puteam sa-mi pun casca din cauza pansamentului”.