Aflat in acest weekend la Straja, pentru desfasurarea etapei de la Alba-Iulia din Campionatul National de Viteza in Coasta, pilotul bucurestean Daniel Onoriu nu a mai participat in ultima proba de concurs, acuzand nereguli de cronometrare.
Dupa o plecare in pole-position, prima zi de concurs s-a terminat pentru Daniel Onoriu cu o clasare pe locul al treilea la general, dupa monopostul de formula 1 condus de Lucien Hora (grupa D) si o masina de ultima generatie condusa de Paul Andronic (grupa H). „Duminica, masina mi-a functionat impecabil. Am reusit setari optime, iar modul in care am parcurs suprafata de concurs in prima urcare cronometrata a fost una specifica unui antrenament. Chiar si asa, fara sa fortez, am reusit un timp foarte bun: un minut si 46 de secunde. In prima urcare de concurs, traseele pe care le-am facut au fost mai mult decat optime, am reusit sa intru plin, in forta maxima, in mai toate virajele cheie, masina mi-a inaintat in linie dreapta perfect, datorita noii cutii de viteze, mai lunga decat cea folosita vineri. Cu toate acestea, dupa 15 minute de asteptare cauzate de unele… defectiuni de comunicare, mi s-a spus ca timpul meu este un minut si 48 de secunde. Ceea ce inseamna ca mi-au citit un timp mai prost cu doua secunde decat in urcarea de antrenament! Ceea ce este culmea tupeului, pentru ca un pilot simte cum si daca merge bine. Mai mult decat atat, timpii intermediari luati de catre oamenii mei de pe traseu imi indicau un timp final de un minut si 43 de secunde”, a explicat Onoriu. Necondordante si la radar Pilotul continua sirul acuzatiilor, semnaland si alte aspecte care il fac sa ridice semne de intrebare privind corectitudinea rezultatelor oficiale comunicate: „Pe ultima portiune de drum exista un radar care ne lua viteza: pilotul clasat inaintea mea a avut viteza inregistrata de 169 km/h, iar cel de dupa mine de 152 km/h. Eu am avut 165 km/h. Cu toate acestea, rezultatele oficiale ma plaseaza la cinci secunde distanta de cel din fata mea, dar la numai cateva zecimi de secunda de cel de dupa mine, cand pe noi ne distantau doar pe acea portiune de drum 13 km/h! „Nu este prima oara cand am dubii la cronometru. La o alta etapa, unul dintre sponsorii mei a stat la start, asteptand sa i se comunice si timpul meu. Pilotii care au luat startul inaintea mea, dar si alti cativa care plecasera dupa mine isi primisera timpii. In dreptul numelui Daniel Onoriu, casuta de timp realizat era goala si a ramas asa ceva vreme, pana s-au conturat primele zece pozitii. Ulterior, i s-a comunicat si sponsorului meu timpul efectuat de mine”, a povestit Onoriu.