Speak este supărat pe unele posturi de radio din România, şi spune că acestea difuzează în mod preferenţial melodiile cântăreţilor. El a postat pe pagina sa de facebook un text ”războinic” în care critică dur modul în care se face selecţia în fm a melodiilor difuzate.
Cântăreţul susţine că niciodată nu a apelat la prietenii lui care lucrează în radio pentru a-i fi difuzate piesele. ”Observ ca inca se mai face muzica pentru cei din radio. De ce succesul unui artist trebuie sa coincida cu difuzarile pe radio? De ce tre’ sa pupi in fund niste oameni, incercand sa ai difuzari pe radio? Aud si vad toooot felul de strategii de imprietenire cu directorii de playlist-uri. Ba voi credeti ca aia sunt atat de prosti si nu se prind ca sunteti balani si cu tot interesul pe voi?! Acum o sa-mi sara-n cap toti si o sa zica, „Bine boss da’ tu nu esti prieten cu Morar?” Ba da, suntem prieteni, dar niciodata nu am insinuat sa-mi faca o favoare pentru a intra in playlist. Totul este business! E ca si cum ai obliga un magazin sa-ti vanda marfa pe care le-o dai tu. Daca ei o vor considera vandabila sau daca seful tau se stie mai bine cu seful magazinului, probabil ca o vor vinde, altfel nu! Mi-a luat ceva timp sa fac aceasta analogie, de ce ma-ntrebi?!
Dragi colegi artisti, va roaga fratele, nu mai raportati totul la radio! Nu radio-ul inseamna succes! Radio-ul contribuie si aduce un plus la succesul unui artist… Dragi case de discuri, stiu ca banii au aceeasi culoare pentru voi, artistul nefiind important ci piesa, va roaga si pe voi fratele…construiti artisti, branduri, personaje si renuntati la gasirea succesului ala nebun peste noapte dintr-o singura incercare! Aaa si nu mai vindeti vise noului val! Sunt artisti care nu au intrat in viata lor pe radio iar agenda lor este plina de cantari si evenimente, in acelasi timp artisti care au piese constant difuzate de radio-uri si stau acasa frustrati fara sa-i recunoasca nimeni pe strada! Pana sa inceapa baietii sa cumpere vizualizari la piesele astea de fac toate milioanele pe zi, hiturile de pe radio aveau muuult mai putine view-uri decat hiturile din strada care n-au calcat niciodata in fm. De ce oare? Rapunsul vi-l dati voi singuri”, a scris Speak.