La sfarsit de an, o revista americana de publicitate a tras linie si a facut un sondaj de opinie pentru a vedea care au fost cele mai sexy reclame cu vedete din 2011. Pe primul loc a iesit rebela muzicii mondiale, Rihanna, al carui pictorial pentru brandul Armani "a aprins" anul acesta industria publicitatii.
La fel cum toamna se numara bobocii, iarna sau, mai exact, in prag de An Nou se inventariaza si momentele emblematice ale lumii vedetelor din ultimele 12 luni. Revista americana de publicitate „Advertising Age” a luat la mana fiecare reclama cu vedete de anul acesta si a facut un sondaj de opinie, in cautarea celor mai cele frumuseti care au pozat in ipostaze sexy, pentru a vinde un produs. Castigatoare in cursa pentru titlul de cea mai ispititoare diva a anului a iesit Rihanna, care a uluit cu pictorialul pe care l-a facut pentru Armani. Interpreta hitului „We found love” a reusit sa o detroneze pana si pe superba Miranda Kerr, care a pozat in lenjerie marca Victoria’s Secret la numai cateva luni dupa ce a nascut un baietel. Kerr este urmata in topul reclamelor sexy de Kate Moss (haine marca Liu Jo) si de fotomodelul brazilian Gisele Bundchen (lenjeria intima Hope). Ultima, dar nici pe departe mai putin sexy, este iubita fotbalistului Cristiano Ronaldo, Irina Shayk, si a ei reclama la costumele de baie Luli Fama.