In cea mai recenta reclama pentru Dolce&Gabbana, imaginea cantaretei Madonna a fost prelucrata la greu cu ajutorul programului de calculator Photoshop, diferentele dintre lookul real al divei si cel din poster fiind mai mult decat evidente.
Diva muzicii pop Madonna, in varsta de 52 de ani, s-a convertit in muza creatorilor italieni Dolce&Gabbana, care au recurs la serviciile ei pentru cea mai recenta campanie publicitara. Desi are un trup cu forme impecabile, varsta isi pune totusi amprenta asupra controversatei artiste. Din acest motiv, probabil, imaginea Madonnei in reclama mai sus mentionata a fost retusata pe calculator, cu ajutorul programului Photoshop. Daca pe poster artista pare foarte proaspata si afiseaza un look de invidiat, parand cu cel putin 10 ani mai tanara decat este de fapt, in imaginea reala se observa foarte bine ridurile de pe chipul Madonnei, cearcanele, pielea lipsita de fermitate si mainile ca de culturist, pline de vene, de la excesul de exercitii la sala de sport. De altfel, mai multe vedete din lumea showbizului mondial, au acceptat in momentul in care au pozat pentru reclame sau reviste, ca imaginea lor sa fie prelucrata in Photoshop pentru a ascunde anumite imperfectiuni fizice care nu se potrivesc, dupa parerea lor, cu statutul lor de dive.