AFACERISTA. Madonna a cumparat The Punchbowl in urma cu sase luni si a platit trei milioane de euro Sub lupa. Cantareata este investigata de autoritati pentru ca nu afiseaza preturile in localul pe care il are la Londra Dana Arama Desi este una dintre cel mai bine cotate vedete din showbizul international, renumita Madonna nu prea are fler la afaceri. Cantareata si sotul ei, regizorul Guy Ritchie, se afla in vizorul autoritatilor britanice din cauza barului The Punchbowl pe care cei doi il detin in exclusivistul cartier Mayfair din Londra. Madonna nu afiseaza preturile la vedere in local si se pare chiar ca isi trage in piept clientii care-i trec pragul. Investigatia a fost deschisa dupa ce mai multi clienti ai barului, multi dintre ei turisti, s-au plans ca tarifele practicate in local difera de la o zi la alta, insa pretul nu este niciodata in scadere fata de ziua precedenta si doar in urcare. „Am intrat in bar sa beau o halba cu bere. Am facut comanda, desi nicaieri nu era scris care este pretul. Dupa ce mi-am terminat consumatia, ospatarul mi-a cerut 3,5 lire sterline (n.r.-4,5 euro). Desi mi s-a parut cam mult, am achitat si mi-am vazut de drum”, a povestit Brian Richardson, un englez in varsta de 52 de ani, care frecventeaza pubul de mai bine de 12 ani. „A doua zi, am revenit la bar. Am consumat acelasi lucru, dar la sfarsit barmanul mi-a cerut 3,90 de lire sterline (n.r.-5 euro). Am ramas ca la dentist. Nu doar ca preturile nu sunt afisate la vedere, ba chiar te trezesti ca acestea sunt umflate de la o zi la alta, dupa nicio regula”, s-a plans britanicul.
Din cauza modului in care clientii sunt tratati la pubul The Punchbowl, dar si a nerespectarii regulilor impuse de autoritati in ceea ce priveste barurile si localurile, Madonna risca sa-si piarda licenta de functionare, la doar sase luni dupa ce a cumparat restaurantul. Madonna si Guy Ritchie au devenit proprietarii pubului londonez dupa ce au platit 2,5 milioane de lire sterline (peste 3 milioane de euro). „Nu suntem deloc familiarizati cu ce inseamna sa faci comert, insa speram sa ne descurcam”, declarau atunci cei doi. In ciuda acuzatiilor, Henry Heaton, cel care se ocupa de administrarea barului in lipsa Madonnei, a declarat ca nu este vorba nici pe departe de inselarea clientilor, ci ca a fost vorba de o greseala la facturarea consumatiei.